Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Finnes det rabis i Norge? Han mener det fins ,jeg mener det ikke gjør det! Hvem har rett?
cherry coke Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg TROR at han har rett...men er ikke sikker=)
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Du er dame og har alltid rett. mener det ikke finnes, men med all den ulovelige improten av dyr som er nå, så kommer det nok snart!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Rabies Ingen registrerte tilfeller i Norge siden første halvdel av 1800-tallet.
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Rabies "I Norge har det ikke vært registrert rabies siden første halvdel av 1800-tallet."
Piri Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Er det den hundesykdommen rabies du mener så er den ikke påvist på mange år her i norge pga våre strenge karantene-regler.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 Takk for svar.Viste at jeg hadde rett .:)hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå