~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Var litt snakk om barn med brune tenner her forrige uke. Snuppa har brunt belegg på fortennene sine. Vi var hos tannlegen på mandag og det var dette ufarlige barnebelegget som noen barn får. Det kan slipes bort om ønskelig (snuppa nekta). Tannlegen nevnte at det kunne bli borte om vi byttet tannkrem da noen tannkremer hadde bedre slipefunkjson (e.l.) enn andre. Vi har nå byttet fra Solidox til Colgate, og jeg synes jeg ser forskjell allerede etter en knapp ukes bruk. Så det var mitt tips til dere som har barn med belegg på tenna )
Blue Lady Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Takk for tips. Er litt frustrert over at lucas har brunt belegg på fortennene, han spiser ikke mye godt og brus så trodde ikke det kom av det lille han spiser av det. pusser tenner morgne og kveld. Er det Colgate whitening dere bruker?
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Nei bruker vanlig Colgate barnetannkrem )
Blue Lady Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 ok, vi bruker zenduim tror jeg det er..skal bytte merke når den er tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå