Gå til innhold

Hvor fort gror egentlig små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsta på 14mnd hadde et uhell torsdag kveld, ble hengende fast i en håndklekrok og holdt på å rive av ytterste leddet på langfingeren. Stygt sår :( Helt inn til beinet... Ble tur på sykehuset på ortopedisk for røntgen og greier. Heldigvis var det ingen brudd, senene så uskadde ut og det ser ut til at hun berger fingeren. Nå stabber hun rundt med bandasjert hånd og ser ikke ut til å bry seg nevneverdig om det hele... de er tøffe, de små :)

Lurer litt på om noen har vært ute for noe lignende? Hvor lenge må hun ha bandasjen på? Hvor lang tid går det sånn ca før slike sår gror? Hilsen en mamma hvis hjerte brister hver gang jeg ser den bandasjerte lille hånda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. Stakars lille.. =(

Jeg vet ikke hvor lenge hun må gå med bandasjen.., men de tar den nok av ganske tidlig.., så fort såret ikke lenger er sprikende.. det gror jo enda fortere jo mmindre tildekt det er..

God bedring til jenta di.. =)

Skrevet

Uff da, det hørtes ikke noe godt ut nei! Dakar lille jenta di ;) Gror jo som regel ganske raskt på småtroll da, så regner med det går over snart =) God bedring til tuppa ;)

Skrevet

Nå sitter hun og spiser roseiner og bokstavkjeks - med venstrehånda :) Mulig hun blir litt bortskjemt nå, men hvem greier å motstå ei skjønn jente med store brune dådyrøyne som rekker fram ei bandasjert hånd og sier "meh? mamma meh?" (meh = mere)

Skrevet

He he, barn skjønner fort å dra nytte av sånne ting. Jeg husker jeg forstuet håndleddet skikkelig som barn ... gjett om jeg fikk viljen min så lenge det varte :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...