Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kom hjem i sta og trusa var helt våt. Det lukta litt søtlig, jeg er ganske sikker på at det ikke var urin. Kan heller ikke ha vært utflod så mye som det var. Jeg er bare 13uker, og ringte sykehuset og jm sa at utsiktene er ikke gode om det er vannavgang så tidlig. Noen som har opplevd lignende, og hvordan gikk det? Merka det ved 15tida, ingen rier eller blod til nå. Hvis man f.eks lekker fostervann fra så tidlig kan det gå bra da? Jm anbefaldte meg en legesjekk mandag uansett hva som skjer i løpet av helga. Har skikkelig dårlig følelse
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 jeg hadde d slik en periode jeg også. men d var faktisk bare slimhinnene mine som ga fra seg et veldig tynnflytende sekret (utflod) å d var slik at trusa blei skikkelig våt... krysser fingrene for deg:)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 jeg har også hatt det sånn som hu over meg her beskriver..sikkert ikke noe fali!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Takk for svar Det roer meg litt ned. Hadde veldig tynn utflod på slutten sist også, men ikke sånn her på en måte. Tror uansett jeg snakker med fastlegen min på mandag siden jeg har hatt en ma før. Men vi har jo sett hjertet slå for under 3uker siden, så jeg håper det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå