Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Dagen i dag: Frokost, etter å ha dratt gubben opp av senga rimelig sent. Han får den servert så klart, også skal han rydde. Han rydder bare halvveis og skaper samtidig ekstra gris og rot som han er så grei og sparer til meg! Så spør jeg for ente gang om han har giddet å ringe sin mor som hr bursdag i morgen og spurt om det forventes at vi kommer til henne i morgen og i såfall; når? Hun inviterer aldri, forventer at vi bare kommer av oss selv og blir møkksur om vi legger andre planer. Nei, han har ikke ringt. Kan du ringe da? Jada...m-m Vi drar til byen for handle gave til mor som selvsagt beslaglegger oss for hele dagen! Til min manns sote glede og min frustrasjon. De røyker inne og som skorsteiner og jeg prøver å slutte å røyke pluss at vi har et lite barn som jeg helst ser at ikke oppholder seg i nærheten av røyk- (nei, jeg røyker aldri i nærheten av barnet mitt) De har heller ikke noe intressant å snakke om, bortsett fra å slenge dritt om alle man kjenner og ikke kjenner- og deres avkom så klart! Så... etter en skikkelig masete bytur, så vi på kafe. Ingen kafe hvor det er sitteplass er bra nok. Neivel...får til slutt overtalt om et bakeri og på vei dit møter vi kompisen hans. Han er kjempe hyggelig og han blir med. Da vi kommer til kafeen, går min mann og kompisen for å kjøpe kaffe og juice mens jeg og ungen sitter ved bordet. De kommer tilbake med bare et kakestykke til hver av dem. Ingenting til meg og ungen. Ungen blir kjempe lei seg og faktisk jeg også for dette. Så da går vi og kjøpe vårt eget. Da vi kommer tilbake har de spist opp og er i full gang med en skryterunde om jobbene og lønna si. Jeg og mannen tjener like mye, noen ganger tjener jeg mer faktisk. Jeg kjøper alt av mat og husholdning, han ingenting. Så begynner han å rakke ned på min gamle bil. Det er min bil og den går og er nesten gratis i drift. "Hans" bil er leaset, helt ny og svindyr. Dette gjør at han ikke har råd til mat og jeg finansierer på en måte hans fine bil mens jeg og ungen kjører den gamle. Uten å klage. Også begynner han med en masse diketarier som om vårt hjem, som vi eier like mye hver oss, er bare hans og han bestemmer. Heldigvis stoppet den greie kompisen han ganske bastant og han dreit seg skikkelig ut. Jeg skulle jo bare reist meg opp og dratt hjem egentlig.... Så avtaler han å gå på byen med gutta til tross for at vi avtale i morges å se en film sammen i kveld og kose oss. Husker ikke sist... Han dro hjemmefra for en halvtime siden med 8 halvlitere til vors og planer om byen etterpå! Yes! Blir en nydelig søndag hos svigers i morgen når han antakelig ikke gidder å stå opp før vi skal dra og kommer sikkert til å sitte og sove i en stol under hele besøke og jeg må da holde praten gående! Oh my god.... Jeg måtte bare få ut litt gørr før jeg legger meg - alene!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Og denne gidder du bo sammen med fordi...? Hna eier jo tydeligvis ikke respekt for deg i det hele tatt.Han liker å rakke ned på deg,det får han til å føle seg bedre.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Uff, til vanlig er han faktisk verdens beste! Men innimellom har han slike raptusdager som i dag og da er han helt ufordragelig! Og da har jeg mest lyst til å bare be han bo hos kompisen en god stund og holde seg unna til han er snill igjen! Han er en bortsjemt drittunge noen ganger! hi
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 ...og der var enda en grunn til hvorfor jeg velger å være alene.....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jepp! Det er en grunn til at jeg angrer på at jeg ikke bare ble værende alene noen ganger! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå