Honningmelon Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har akkurat fått den tilbake fra service, men syns ikke kamera er bra, og syns det er noen merkelig ruter og striper på skjermen...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Sånn skal det ikke være! Den har et ganske godt kamera, telefonen eller er bare dritten! De tutch knappene er jo helt elendig!!! Fy fader, som jeg haaaatet den telefonen og er ufattelig glad jeg er kvitt den! Lakken skallet jo også av på sidene av skjermen etter 3 mnd, og jeg har kun hatt den i mobiltaske...
Honningmelon Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Hmmm... jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, jeg. Syns ikke bildene blir noe fine. Men, så er jeg vant til en kjempebra kameratlf fra Ericsson da, så mulig jeg har litt for høye forventninger.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Kameraet på gubben sin tar alldeles flotte bilder, så jeg tror noe er i vegen med din ...
Honningmelon Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Da er det da merkelig at de ikke fant noe feil på verkstedet? Hvordan ser gubben din sitt bakgrunnsbilde ut (det med fela på)? Det svarte i bakgrunnen der? På min ser man tydelige små ruter. Usikker på om det skal være sånn eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå