Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Kom dit i dag med samboer og vår vakre sønn på 5mnd og som veier oppimot 10kilo.. Selvfølgelig hadde vi han i barnevogna.. Halvveis inn i butikken stopper ei prippen dame oss.. "Unnskyld, men dere kan ikke ha med barnevogn inn i butikken" Jeg stoppet opp litt forsiktig og sa "HÆ??!! Du mener ikke at jeg skal bære han rundt samtidig som at jeg skal titte på klær?" Samtidig som jeg fortallte hvor gammel han var og hvor mye han veide. Da kommer den teiteste kommentaren av alle.. "Vi har en handlevogn der ute som du kan sette han i" Jeg titter ut i gangen og ser den ene handlevognen.. Det var en handlevogn som ikke hadde påmontert sånt babysete, men en helt vanlig en.. Jeg bare så rart på henne og sa "du mener ikke at jeg skal sette en 5mnd baby i den når han ikke kan å sitte en gang????" Men JO, det mente hun.. Det endte med at de andre kundene så rart på henne og små lo.. Ikke så rart, men hvor i huleste har folk hodet til tider??? Finnes det virkelig så mange dumme folk her i verden?? Åhh, jeg ble så irritert på den dama!! Men dette hadde da sjefen dems bestemt!!
Hikken Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Håper du kjørte over foten hennes med vogna på vei ut.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg hadde lyst til å stjele hele butikken!!! Skulle ha spytta på henne.. Så mye kvalme lagde hun.. Det var en kunde som komenterte "de er nok redde for at dere skal rundstjele hele butikken!" (Sånn for å håne hun drittkjærringa) Men de har jo alarm som man må gå igjennom for å komme seg ut igjen, så hva var problemet liksom???!!! Åhh..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Det var ikke akkurat ett salgstriks av ho. Trodde alle butikker idag skulle ha såpass plass til at man kom fram med barnevogn og rullestol. Hun hadde vel sagt til en rullestolbruker at h*n måtte sette den igjen på utsiden. HEHEHEHEHE
Hikken Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jah.. "kan du ikke gå sier du? Nei nei, men du kan sette deg i den handlevogna der, så skal du få en langkost å stake deg rundt med. Kan ikke ha rullestoler her inne."
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Hehehehehe.. Den var god!! Skulle ha sagt dette til henne... Men det var god nok plass der inne til et helt rullestol party, så det virket ikke som om at det var der problemet lå.. Tåpelig kjærring!! Blir så provosert av sånn kundebehandling.. Er dem lei jobben sin så de må ha litt spenning i hverdagen, eller er de bare DUMME rett og slett..Begynner da å lure jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Nesten så jeg må reise tilbake til den butikken der nå da!!!! Jeg og sambo sitter å ler oss skakke her.. hehehehe... HI
Hikken Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Dra tilbake, låne med deg en unge til og en tvillingvogn! Hvis hun sier noe da lemper du ungene ut av vogna og opp i armene henens og ber henne følge deg rundt i butikken.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Kanskje di ikke ville ha møkk på gulvet. Neste kunde får nok pent beskjed om å sette igjenn skoa på utsiden. HEHEHEHEHE
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Det skulle jeg jaggu ha gjort.. Men ser fortsatt for meg den rullestolbrukeren oppi handlevogna sammen med en langkost.. Som drar seg frem i butikken!!!!! Hehehehehehehe...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Hehehehe.. Dette er en nudist butikk.. Venligst kle av dem på utsiden!!! Hehehehe.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Huff, ja, nei.. Jeg må da si det ble mye latter ut av min frustrasjon, men takker for gode svar.. Er ikke så frustret lenger nå HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Hahaha!! Leste nettopp alle innleggene her, ogtrur jeg dør her jeg sitter!!! Ser for meg den stakkars rullestolbrukeren så fryktelig!! Stygt å le, men alikevell!! Haha!!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 Ja, vi ler godt her i huset også.. hehe..
Hikken Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 Tror jammen jeg må ta med meg en rullestol til tveita en dag og prøve. Ha en fortreffelig lørdagsaften videre damer :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 Seriøst, det må du jo bare gjøre da.. Så skal jeg ta med meg barnevogna, så skal vi se hvem som blir kasta ut først.. Hehe.. Det var jo bare en handlevogn der trossalt!!! Hehehehe.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #20 Skrevet 15. mars 2008 "De får værsågod ta på Dem englevingene der borte, og fly 10 cm opp av gulvet da Personalet ikke ønsker at våre kunder skal: *SKITNE til vårt dyrebare gulv *få mulighet for å PRØVE klærne de ønsker å kjøpe *se klærne de synes interessante for dem på NÆRT hold *bli fristet til å STJELE klærne *KOSE seg i vår butikk for lenge av gangen *KJØPE noe i det hele tatt *FORTELLE til noen at vi finnes *BESØKE oss Hold avstand, og ikke velkommen tilbake!! Hilsen personalet!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #21 Skrevet 15. mars 2008 Heheheheh.. Ja, den skulle jeg nesten ha skrevet over på en plakat og hengtopp på døren dems.. hehe. Men det er jo ganske ille når man faktisk opplever det sånn når man kommer i en butikk man gjerne vil handle litt i.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #22 Skrevet 15. mars 2008 Så du hadde putta henne i handlevogna?! Seriøst..?! Det sier du som ikke engang har fått barn!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #23 Skrevet 15. mars 2008 Anonym 23:26 Håper du skjønner en liten spøk!!!???!!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå