nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 kun for moro. også lurer jeg på hva som er på markedet for tiden. lenge siden jeg sjekket det. overe 7 år.... - skummelt! har liksom ikke noe erfaring lenger. føler meg litt dum. Dessuten er jeg redd for framtiden. - brennt barn skyr ilden. Redd jeg aldri kan noe mer jeg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 jeg er "redd" for at jeg aldri skal klare og like noen. for jeg liker aldri noen. hm.. kansje vi tregner terapi? hehe
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 jeg trenger terapi.... det jeg legger merke til er at mange har sånne sporty bilder fra sjø og fjell.... Jeg liker naturen og alt det der, men aldri besteget et fjell...., og alle de uten hår. - sorry. De må ha hår. ordentlig hår.... i tilegg har de alle motorsykkel. kult, men jeg er ikke noe eksosrype akkurat! i tilegg føler jeg meg ikke akkurat som et fruktfat lenger. ser på bilder fra 3 år tilbake. fy flate hvor kroppen har forandret seg.... Uff og æsj.... blir nok meg, pus og lillepilt. forsåvidt bra nok det, men hvem skal jeg ha sex med ( savner det allerede) Hvem skal jeg dele rødvin med.... kjipt å tilbringe lørdag etter lørdag her inne:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 hehe.. du skal ha en med motorsykkel. jeg skal ha en lege...hehe
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 har alltid falt for håndverkere........ , men ser ut som det er feil match. var sammen med en legestudent en gang. med motorsykkel. kræsj det også. herregud. han hadde vel kartotek på alt. pusset skoene sine i timesvis.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 hehe... lege med motorsykkel går ikke. det må bare være lege. med bra utsende og stor sjarm og mye omsorg. huff finner jeg han så kommer jeg til og kaste han på havet.. hehe. håndverkere har jeg også prøvd. det var ikke noe lurt (=gunnar)
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 hvem jobber på esso da? - hi hi. ler av nicket ditt. jeg har da datet el, rørlegger og vært sammen med en snekker i mange år.... - liker de, men tydelig at det ikke funker. herre gud for et kjøtt marked!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 det var en lege som hadde sakt til en på skravle at man var esso hore om man fikk barn når man var 20. nå fikk ikke jeg barn når jeg var 20. men jeg følte at det var morro alikevel :-) hehe kjøttmarked ja! jeg ble spurt om jeg ville ha makt sex. sånn at man blir bindtfast og sånt... hehe.. jeg takket pent nei (om noen lurer)
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2008 hi hi.... det værste er at jeg faktisk titter på de over 40. mange av de er faktisk rålekkre.... og forhåpentligvis voksne.... fått nok av "smågutter" med panikk!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 hehe enten så er de småtasser som ikke aner noen ting om hva barn er. eller så er de desperate og skal ha barn på flekken. det er en av to....hehe hm... 40 blir litt heftig. men 30 passer bra hehe.. hm... jeg vi ha et hus med mann i som jeg liker. men jeg liker hus oftere en menn.. hehe
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2008 ja, og fet lommebok må det være nå!" Er 33 jeg da, så synes ikke 40 er så ille . veninna mi har barn med en på 53. han er både kjekk og alt man kan ønske seg..... voksen"!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Xen min er 35 så sånn sett burde ikke 40 være så ille, men jeg er jo 23.... allitd når jeg skrvier at jeg er 23 så tenker jeg at det ikke kan stemme.. hehe akurat som jeg ikke helt vet hvor gammel jeg er... hehe
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2008 hi hi..... jeg også... ehhh jeg er ... 23 i hodet. men kroppen........åh.... helvetes kropp,.... den skal gjøres noe med! helt klart. men det er 40 åringene som ser best ut der inne. helt klart. huff. nå har jeg visst tatt et rødvinsglass for mye.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 hehe... syns detr svært få som ser ¨så veldig bra ut der jeg ;-) skal jeg ta et hint når kaninen min har lagt seg til og sove oppå matboksen sin? hehe... utsultet liten kanin
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. mars 2008 *knis* ingen forslag til sexy men der inne? funnet et par nå!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 hehe... ikke så mange altså... hehe... men jeg har et par stykker som du kan prøve og skjekke opp også kan jeg si at jeg ikke vil snakke med dem fordi de snakker med deg også
nickoline og supermann Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2008 *fniser* kom med dem da!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 av fare for og bli oppdaget har du nå pm hehe
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #21 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har også lagt merke til at mange har sånn natur bilder hvor de gliser i en diger ytterjakke ol ! Og mange av den ligner ikke grisen, eller de er ti-tyve år eldre, mange har helt jævlige "krav" til drømmedama, hun må visst være bra perfekt selv om de ser ut som en lort selv. Og en god del setter trening som ett stort krav osv osv osv..Føles vanskelig å leve opp til kravene til de som faktisk er noe å se på og resten er man kanskje ikke helt interessert i. Skjønner den tankegangen om kroppen som har forandret seg osv, han jeg skal møte etterhvert nå er stripper og ser jo utrolig bra ut, så sitter jeg her med min har født barn kropp, løs hud,lubben,strekkmerker osv osv og tenker at han aldri i verden kommer til å like meg når han ser meg. Men som han sa, den som intet våger intet vinner, så jeg får møte han og blir det ikke noe mere så har jeg i allefall gjort ett forsøk og slipper å angre på at jeg ikke våget;)
sagitarius Skrevet 16. mars 2008 #22 Skrevet 16. mars 2008 Hehe så morsom liten prat.. jep, henger litt på sukker jeg og. Nå harjeg faktisk funnet en jeg har blitt kjempenysgjerrig på.. Hjelpe meg, nesten så jeg føler meg litt avstandsforelska. Han har akkurat de samme intr som meg., og det virker som han har humor og tankegang også. Og pen/kjekk Og det beste er at intr synes å være veldig gjengjeldt.. Vi skal møtes om to uker. neste barnefri helg. Det kommer tilå bli skummelt men jeg ar en følelse av at jeg ikek komemr til å bli dritnervøs, nettopp fordi han har innrømma at han syns det er skummelt sjøl. (hvis fyren er altfor sjølsikker blir jeg litt redd, syns det er bra at han ikker er supermann elelr iallfall ikke utgir seg for å være det) Og jenter.. han har kjempefint hus... (han skal selge og viste meg annonnsen.. Vi liker menn med bra stil..pent og sjarmerende) er redd for å bli "for gira", og skremme han vekk. Og selvf redd for å bli skuffa. Men jeg følger magefølelsen og tar en sjanse på han her.. han virker som en bra fyr. jaja, jeg putter isen ned i magen og så får jeg komme meg ut i detfine være og vaske vinduene mine.. ha en fin søndag.-.-
Gjest marie-s Skrevet 16. mars 2008 #23 Skrevet 16. mars 2008 Hehehe oi så mange vi er som har profil på sukker da, nesten så vi kunne vært med på et treff og møttes....hohoho. Mitt andre sukker-treff og jeg finner meg kun nye venninner, det kunne blitt moro. Farene er jo at vi ender opp med å date de samme typene....hjelp. Når det gjelder det med menns krav om trening: Helt greit det, jeg kunne godt dratt innom Sats etter jobb jeg, men da skulle han jaggu fått stilt opp som barnevakt, hentet guttungen og laget middag til jeg kom hjem svett og sliten. Og den der at de liker å holde seg i form må ofte leses som: "Jeg er for full og må gå hjem fra byen hver lørdagskveld". Den match-måleren som er der inne er jo ekstremt komisk. Denne gangen ramlet jeg av etter ca 10 spørsmål og fant ut at alt fikk bare være default, så da ler jeg godt når menn skriver til meg og sier vi har 100% match, for det betyr jo rett og slett at de har gjort det samme som meg ikke fylt ut noe som helst....hahahaha. Så til Nickoline 150406: Dersom du faller for håndverkere så burde jo du ha det som plommen i egget. Spar opp litt penger også begynner du å bestille: Sjekk av rør, maling av stue, Bytte av blandebatteri osv...hehehe. Ellers så henger det jo lapper overalt om "Ledige snekkere/malere" Jeg må innrømme at det klør litt i ringefingeren for å da ringe og spørre om de er pen og om hvorfor de er ledig, men har klart å styre meg ennå....hihihihi.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. mars 2008 #24 Skrevet 16. mars 2008 Ha ha ha, da jeg leste overskriften din så jeg for meg at du hadde spist for mye sukker og blitt surrete =p =)
Gjest anouschka with Love Skrevet 16. mars 2008 #25 Skrevet 16. mars 2008 Etter å ha lest igjennom tråden her så tror jeg at jeg oppretter en profil selv! :-). Har en på Møteplassen...skulle egentlig ikke ha, men har gitt meg selv 1 måned til å se hva som skjer.... Sukker er det bedre jenter??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå