Anerikke Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg tror ikke de er så enkle. De bare later som for å slippe unna.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Hehe........eller kanskje vi som er for kompliserte..... vi er da flinke til å henge oss opp i bagateller ........ bare å se på duskusjonssidene her inne det...... Stakkar mannfolk ;-)) Ikke bare vår skyld da, men synes vi kunne vært litt rundere i kantene og ikke så bagatellstyrte noen ganger......... Så kunne mannfolka ha lagt fra seg den juginga si!! For det synes jeg de er flinke til! Ha en raus og løgnfri helg!! ;-))))))
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Trodde, ved første øyekast, spørsmålet var "hvorfor er menn så ekle?"
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Helt enig med deg Anonym 22:44. Untatt i det med juginga, det har jeg ikke merka noe til. Jeg syns menn (ihvertfall min mann) er flotte, og jeg er glad jeg har en mann som holder hodet kaldt når jeg flipper
Leetha Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 menn er enkle kvinner komliserte. mars og venus:) rart men er vel slik at motsettninger tiltrekker hverandre. kjedelig om alle skulle vært tankere ala kvinner hele tiden. vi trenge noen klipper vi kan støtte oss på hehhe
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Hvis menn er så sabla enkle, hvorfor forstår vi dem ikke da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå