Gå til innhold

Hva har dere gjordt i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på kjøpesentret med alle mine 4 små, rydda i boden (så nå ser man endelig gulvet der:P) laga middag, og leka med ungene.

Vaska litt klær og har taco til kvelds sammen med de to største og sambo:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i sverige..

Kjørt junior til mamma og pappa, han skal overnatte der..

Spist nydelig middag sammen med min kjære..

Spilt spill med min kjære..

Skrevet

Vi har vært og shoppet ny spilledåse til snuppa i og med at jeg ødela den gamle i går. Også har vi vært på bursdag til bestevennen til snuppa (hvertfall i flg henne selv).. Nå slapper jag av mens sambo er på jobb.. (som vanlig.. )

Skrevet

Lært meg å bruke motorsag:) Veldig fornøyd med dagen og gutta mine er veldig imponert. Vi må felle noen trær på hytta.

Skrevet

Vi har vært å bada med barna,ei på 10 mnd og ei på snart 4,de elsker å være i bassenget! Eller pappan da,jeg klarer ikke offentlige dusjer! Men jeg er med å ser på da;)

Skrevet

I tillegg til alle de "vanlige" tingene som husarbeid, så har jeg og eldste stått på skøyter. Det gikk veldig fint! 5-åringen syntes det var skummelt, men hun fikk teken på det etterhvert. Jeg har ikke hatt skøyter på beina på en 10-15 år og falt ikke en eneste gang! *fliiiink*

Skrevet

Jobbet,spist middag,lekt litt med barna før de la seg.Sett farmen og sitter nå her;-)

Skrevet

Vaert i skogen og grillet med begge unga, pappaen til unga (min ex..) nevoen og bikkja.

Kjempe fin dag! Sitter naa alene paa sofaen under pleddet med bamsemums og Cola:)

Skrevet

Vært på stoooor shopping i sverige, lagd og spist nydelig middag, kos meg med familien min ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...