~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har vært på kjøpesentret med alle mine 4 små, rydda i boden (så nå ser man endelig gulvet der:P) laga middag, og leka med ungene. Vaska litt klær og har taco til kvelds sammen med de to største og sambo:D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Har vært i sverige.. Kjørt junior til mamma og pappa, han skal overnatte der.. Spist nydelig middag sammen med min kjære.. Spilt spill med min kjære..
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Vi har vært og shoppet ny spilledåse til snuppa i og med at jeg ødela den gamle i går. Også har vi vært på bursdag til bestevennen til snuppa (hvertfall i flg henne selv).. Nå slapper jag av mens sambo er på jobb.. (som vanlig.. )
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Lært meg å bruke motorsag:) Veldig fornøyd med dagen og gutta mine er veldig imponert. Vi må felle noen trær på hytta.
eagle Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Vi har vært å bada med barna,ei på 10 mnd og ei på snart 4,de elsker å være i bassenget! Eller pappan da,jeg klarer ikke offentlige dusjer! Men jeg er med å ser på da;)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 I tillegg til alle de "vanlige" tingene som husarbeid, så har jeg og eldste stått på skøyter. Det gikk veldig fint! 5-åringen syntes det var skummelt, men hun fikk teken på det etterhvert. Jeg har ikke hatt skøyter på beina på en 10-15 år og falt ikke en eneste gang! *fliiiink*
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Jobbet,spist middag,lekt litt med barna før de la seg.Sett farmen og sitter nå her;-)
kjerringa-mot-straumen Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Vaert i skogen og grillet med begge unga, pappaen til unga (min ex..) nevoen og bikkja. Kjempe fin dag! Sitter naa alene paa sofaen under pleddet med bamsemums og Cola:)
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Vært på stoooor shopping i sverige, lagd og spist nydelig middag, kos meg med familien min ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå