Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Er dette en hemoroide, eller er det noe annet ekkelt? Jeg blir gal :-( Har hatt en klump på utsiden i mange måneder, fikk den de siste månedene av graviditeten, og det er nå ca 3 måneder siden. Klør ikke, blør ikke, er bare i veien, og hemmer meg sexuelt. Har prøvd sheriproct, isbiter, ikke trykke og spiser nok fiber. Hva skal til for å få den vekk? Må jeg operere? Tør jo ikke snu rompen mot samboer :-( Trodde den skulle forsvinne etter fødselen, men det skjer bare ikke! Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg tror jeg ville dratt til legen og sjekket. Jeg fikk det i svangerskapet(hemoride) men den forsvant etpar uker etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Huff, gruer meg. Kle av meg og vise ropmehullet til fremmede liksom!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 NEI det er ikke noe gøy. men de er nok ganske vant med det.
Krokka og prinsessa Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Kan virke slik. Hermorider kan være der uten å gjøre vondt. Vær bare gla den ikke gjør vondt du!! Her får jeg den ikke vekk unasett kur, og utseende er mitt mindste problem. Sitter på do og gråter når jeg gjør nr. 2!!!! Vet dette ikke er til noen hjelp fr deg, sorry... Er bare så lei av å ha vondt selv...........
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Skjønner det, sikkert mye kjipere enn jeg har det. Men plager meg spesielt i sexlivet, som vi ikke har pga den. Ikke kan han ta meg på brystene, for det synes jeg er ekkelt nå når jeg ammer, og ikke kan han ta meg bakfra, og ihvertfall ikke analt, er jo nesten bare misjonær jeg føler meg komfortabel med :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå