Piri Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Datra mi var på konfirmasjonsleir forrige helg og da hadde team extreme oppvisning. Ho var SÅÅÅÅ imponert! Både over oppvisningen og det de sto for. Flere av konfirmantene hadde gått opp på scenen etterpå for å bli frelst. I går fikk jeg endelig sett de nye heltene på "norske talenter". Nå har jeg vridd hjernen min om hva jeg egentlig synes om deres virksomhet. Jeg ser jo at ungdommene blir påvirka og det virker som de har fått med seg budskapet - at selv om man har en kriminell bakgrunn og ser ut som hulken og er råtøffe, så kan man være kristen. Og bra er jo det. Men likevel vakler jeg. Hva mener du?
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 hmm... Litt blanda følelser som deg.. Liker ikke det jesusgreiene Synes sånt er tragisk, men at de har klart å snu no negativt til positivt(?) er jo bra.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Tre svære skumle tidligere kriminelle som har blitt frelst. Mottoet deres er vel "vold for jesus" eller noe sånt.. De var med på norske talenter.
Piri Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 De er fler enn 3 og mottoet er såvisst ikke det du sier.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er skeptisk til alt som har med Jesus å gjøre.
Løvemor79 Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Joda, sikkert ikke noe galt med de gutta. Bortsett fra at det hele virket litt overdrevent og falskt. Fint de bruker energien på annet enn å være kriminelle, men å rope på Jesus og knuse ølbokser osv virker litt snålt i mine øyne. hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Ikke et spesielt nytt konsept, og definitivt ikke norskt: http://www.txvikings.com/
Ikkelektuell Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Folk som dem vil sannsynligvis alltid befinne seg helt ytterst på enden av en eller annen skala, så sånn sett er det greit at de har valgt å plassere seg på Jesus-skalaen. Jeg er dog skeptisk til at Jesus-hysteriet skal gå utover andre, selv om det er bedre enn at de utøver kriminalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå