Gå til innhold

Sjikklig hard mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mer vann enn fiber.. eller duphalac:)

Skrevet

masse vann og godt med mosjon. Funker hos meg sånn at tarmen fungerer ok. Men av og til må jeg til med mer hjelp. Duplucat tror jeg den heter. Fått beskjed fra både sykehus og fastlege at dener 100% trygg å bruke. Fåes reseptfritt på apoteket.

Skrevet

Den heter DUPHALAC.... Tro meg..Jeg har tømt mange liter duphalac i munnene på de gamle skrøpelige på sykehjemmet:D

Skrevet

drikke masse vann og gå en lang god tur.... har hjulpet super for meg...

Skrevet

På sikt: Drikk et stort glass vann før mat hver dag. Spis en kiwi før frokost. Drikk ett glass biola per dag. Ellers spis grovt brød/knekkebrød, frukt og grønnsaker. Drikk masse vann.

Er det akutt kan du prøve svart kaffe, svisker eller svisksaft evt kjøpe et middel på apoteket for rask hjelp.

Er du i form til å gå en tur så kom deg ut og gå i 20 min.

Skrevet

tihi... du har helt rett i navnet. Har den stående i skapet, men navnet husker jeg aldri. tihi.... Men funker gjør det uansett navn. Hehe...

Skrevet

Hvordan funker denne DUPHALAC da?

Skrevet

Spis linfrø, men pass på å få i deg nok væske samtidig. F.eks. en spiseskje blandet inn i en porsjon frokostblanding. "smører" systemet.

Skrevet

man drikker det..det skal få igang tarmen så det gjør det enklere å få fra seg avføringa...

Skrevet

Duphalac er en væske som du heller ideg, etter det jeg har skjønt så er den med på å gi økt væske i tarmen og dermed gir lettere passasje i tarmen. Smaker ikke godt, men ikke av de verste. Jeg drikker et 1/2 liter glass med vann rett etterpå. Gir raskere virkning på meg også da.

Skrevet

Biola! Bringebærsmak! Enkelt og greit. Hadde samme problem som ble løst på dagen. Korni flatbrød er også veldig effektivt her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...