Piri Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Datra mi var på konfirmasjonsleir forrige helg og da hadde team extreme oppvisning. Ho var SÅÅÅÅ imponert! Både over oppvisningen og det de sto for. Flere av konfirmantene hadde gått opp på scenen etterpå for å bli frest. I går fikk jeg endelig sett de nye heltene på "norske talenter". Nå har jeg vridd hjernen min om hva jeg egentlig synes om deres virksomhet. Jeg ser jo at ungdommene blir påvirka og det virker som de har fått med seg budskapet - at selv om man har en kriminell bakgrunn og ser ut som hulken og er råtøffe, så kan man være kristen. Og bra er jo det. Men likevel vakler jeg. Hva mener du?
Piri Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2008 Ungdommene ble forresten frelst, ikke frest.....
cherry coke Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Har aldri hørt om det...Men hørtes interessant ut. Fortell?=)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg syns de var latterlige (hvis det er de som var på fredagen, de "barskingene") Men hvis de kan holde ungdom unna kriminalitet, må de bare holde på for min del.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes de var dritkule, men synes ikke de skulle gått videre i Norske talenter. "Break these walls for Jeeeeesus"
frøken blå Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 De på Norske Talenter var jo latterlige!! Og de heter ikke Team extreme. Var noe med Vikings, Extreme og noe....
Piri Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 De er en gruppe voksne menn som har en heller tøff fortid. Doping, kriminelle handlinger, jobbet som torpedoer bl.a. De har til felles at de er enorme råsterke menn som har møtt Jesus og blitt kristne. De bruker sine erfaringer til å reise rundt å vise sin rå styrke og fortelle sine historier, om hvordan de til tross for sine tidligere handlinger har fått tilgivelse og fått et bedre liv som kristne. Jeg antar oppvisningen er deres måte å få oppmerksomhet og dermed appelere til ungdommene. Budskapet deres er som jeg sa: Man trenger ikke se ut som en prest for å være kristen.
Piri Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 Konseptet "team extreme" finnes i flere land og er ikke noe nytt. De norske kaller seg team extreme Vikings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå