Mille** Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Vi er på dag/natt to med smokkeavvenningen og i kveld sovnet hun uten et knyst, og sover fortsatt. Har ikke spurt etter sutten engang. Natt til i dag var strevsom, men det gikk bedre enn forventet. Skal på tidligvakt i morgen så jeg håper på en rolig natt. ) Jepp, det var bare det jeg ville si. ;o)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Så flink da! Her en jeg prøver å få til å slutte helt med den ,men han nekter og lager et fryktelig bråk.Men må vel bare hoppe i det snart..
Mille** Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja bråk blir det nok uansett, hun var ganske så bråkete i går, men i dag har det virkelig gått helt supert. Dagsmokken ble vi kvitt for et halvt år siden, var bare nattsmokken igjen. )
Honningmelon Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Da har hun vært flink :-) Skal forresten på jobb i mårra tidlig jeg og :-s
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Min gutt slo seg til ro med det at vi ikke fant smokken. Han var med å leite, men nei, vi fant den ikke. (Den var faktisk borte vekk også!) Dagen etter fant jeg smokken, men sa det ikke til ham. Når han spurte etter den, sa jeg bare at den finner vi jo ikke. Hehe.... sluttet med smokken uten å planlegge det )
Mille** Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Hehe....så lurt! Her hadde vi avtalt at den skulle sendes til nissebabyene, hun var med på å putte de i konvolutten selv. )
Mille** Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 Du får ha god vakt da Honningmelon, skal innta horisontalen straks. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå