Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Har bodd her i denne blokken i snart tre år, vi har aldri hatt problemer med støy tidligere og det skal ikke være lytt her! Vi fikk nye mennesker over oss for ca 3 mndr siden og etter de flyttet inn er det umulig å slappe av! De er rolige hele dagen og tidlig på kvelden. Rundt 9-10 begynner de å pusse opp(!!!!!) og når klkken nærmer seg 1-2 på natten er det fullt liv der oppe:-/ Jeg har spurt de under meg og de hører dem til og med, og de sa at de aldri hører oss som har en liten som smeller ting i gulvet osv... De banker, hamrer, kjefter , skriker og har VELDIG hylydt sex:-S Det var en familie som bodde over oss før også men vi hørte aldri noe til dem... Når er det ok at jeg sier ifra? Begynner å bli gal! Det er snakk om ett par i 40 åra uten barn så det skulle vel kanskje gå ann å ta det litt rolig på kvelden/ natten??? *oppgitt*
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2008 Høres ut som om de pleier å roe seg etter 4 på natten HVER eneste natt... Hører dem godt da jeg sover dårlig for tiden.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Selvsagt skal du si ifra. Det er vel regler for støy og oppussing. Hadde en nabo som bråket sånn om natta og ikke trodde at vi kunne høre henne. Til slutt sa jeg kjælenavnet på pikken til kjæresten hennes i en litt het diskusjon på gangen. Roa seg ned etterpå Hun har soverom over spisestua vår, og lyskronet vaiet og det var vanskelig å skjule aktiviteten når vi hadde middagsgjester..uff.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er også oppgitt av naboen min - hører på dundrende teknomusikk rett som der er, både helger og ukedager. Som for eksempel nå.. Og det er ikke vits i å banke på - musikken er så høy at de ikke hører det! :0(
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Hahahahaha!!!!!! Den var utrolig bra! det er bare dumt hvis vi skulle "falle ut" da dette er et veldig koselig nabolag ellers.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg ville nok snakka med de for leeenge siden. Siden du bor i blokk er det vel et borettslag. Sjekke reglene i sameiet. Ta det evt opp med styret. Man må regne med litt lyder når man bor i blokk, men dette høres jo ille ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå