LINDA*** Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Sorry at jeg lurer så fælt. Men... Har ikke bedre å gjøre i kveld enn å tenke på ting jeg ikke burde tenke på... 1.Er det ikke sånn at det er lettere å bli gravid eter å ha hatt SA? Vi skal (i utgangspunktet) hoppe over denne pp og vente til EL i midten av april (eller hva det blir). 2. Er det vanlig å ha slim dagen etter mensen er ferdig (altså dag 6 for min del) etter en SA? Det er vel ikke el?
milk Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 1. For min del var det ikke det, men har hørt at det kan stemme, ja. Håper det stemmer for dere:) 2. Husker jeg dessverre ikke, men tror ikke det er el. Hvis du vil følge med på når el. er, så anbefaler jeg å kjøpe tester fra billigetester.no Lykke til videre!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Hei Lara... Ikke at jeg har så peil på dette, men jeg har fått svar her inne på akkurat disse spørsmålene selv... 1. De sier visstnok at det er lettere å bli gravid etter en SA ja... 2. Det er visst flere som har registrert at el kan komme tidligere etter en SA. Selv så lurer jeg på om el var rundt dag 9-10... men det er noe muffens her, da tanta ikke er kommet enda. Testet negativt på dag 28, og i dag er det dag 30.... hmmmmm... kan jo være at kroppen er litt i ulaget etter SAen og... Begynner å bli mektig lei av å gå med murringer og symptomer her...
kattungen Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg hadde en MA og kan jo svare ut fra mine erfaringer. Jeg ble gravid 2 pp etter MA (hoppet over 1. prøving etter legens anbefaling), så det gikk fort. Og husker at jeg gikk rett fra blødninger til EL. Stusset på dette selv, men skjønte at det stemte da jeg fikk mens 14 dager etter dette. Og jeg hadde kortere syklus rett etter utskrapningen (knappe 4 uker), og etter det ble syklusen vanlig. (Men har hørt om mange som også får en tullete syklus etter MA/SA). Lykke til, håper dere blir fort gravide igjen!!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 heisann lara.. for min del stemte det ikke...ble ikke gravid før 6-7pp etter SA..men hadde da hatt en MA før det også...så mulig d har noe å si...vet ikke... har du hatt abort???ønsker deg bare masse lykke til.. jeg er nå på besøk fra 2.trimester...har hatt to aborter bak meg og er nå gravid i uke 18:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå