Mamman til Mari Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Cognac og øl her :-) (I den rekkefølgen...)
fru tekopp Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Best: Long Island Ice Tea Gin & Tonic. Drikker mest: Vin Øl....
cherry coke Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Iskald øl/ røvdvin... Mojito på en god andreplass
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Strawberry Daquiry En drink jeg smakte på Fridays.... Et eller annet med "rainbow" Singapore sling En god, halvtørr og fruktig hvitvin Fjellbekk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Ah. hveteøl, baileys og kaffe, irish coffee men den må være laget riktig. Stivpisket krem på toppen og sukker på pinne samt suge-rør er fyyyyyyy!!! Ellers er mojito godt.
Dronningen! Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Stinky... Jeg er så enig med deg - hveteøl. Neste møte blir hjemme hos meg med menn. da Kan H lage irish til oss og han er dyktig:o)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Bayerøl Cognac Mojito Hvitvin Men jeg drikker egentlig alt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå