Gå til innhold

Beste drikken med alkohol da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Cognac og øl her :-) (I den rekkefølgen...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best:

Long Island Ice Tea

Gin & Tonic.

 

Drikker mest:

Vin

Øl....

Skrevet

Bacardi Lemon og Cola

Hvitvin

Rødvin

Øl

Skrevet

Iskald øl/ røvdvin...

 

Mojito på en god andreplass

 

 

Skrevet

Smirnoff Twist!

Skrevet

Strawberry Daquiry

En drink jeg smakte på Fridays.... Et eller annet med "rainbow"

Singapore sling

En god, halvtørr og fruktig hvitvin

Fjellbekk

Skrevet

Ah. hveteøl, baileys og kaffe, irish coffee men den må være laget riktig. Stivpisket krem på toppen og sukker på pinne samt suge-rør er fyyyyyyy!!!

 

Ellers er mojito godt. :D

 

 

Skrevet

Mojito er godt:)

Skrevet

Stinky...

 

Jeg er så enig med deg - hveteøl.

 

Neste møte blir hjemme hos meg med menn. da Kan H lage irish til oss og han er dyktig:o)

Skrevet

Bayerøl

Cognac

Mojito

Hvitvin

 

Men jeg drikker egentlig alt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...