Gå til innhold

Irritert over nysgjerringe venninder her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par venninder til som er gravide. De har holdt på nå å snoka og lest for å finne ut hvilket nick jeg har her inne. Blir så irritert. Å nå har de da funnet det ut, så nå signerer jeg nesten bare med anonym å det er jeg jo egentli ikke interessert i! At man ikke skal få ha noe i fre altså! gr...

Kan jo sikkert bare bytte nick men har nå hatt dette i månedsvis å var fornøyd med det... ja ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er irriternede ja!

Bytt nick til noe de absolutt ikke vil kjenne igjen og tenk deg om to ganger før du skriver ting som kan være spesielt gjenkjennende.

Har flere bekjente her inne selv, men heldigvis flere som jeg vet om som ikke vet om meg. Men snoker ikke på dem fordet og kunne aldri drømme om å gi meg til kjenne eller nevne det i noen som helst sammenheng!!

Skrevet

så irriterende da... jeg hadde byttet nick jeg, så får de bare ha det så godt, vist du har forklart du ikke vil si hva du kaller deg, får du vil kunne spørre om ting uten at folk vet hvem du er, så burde de respektert det sytes jeg:(

Skrevet

Vet åssen det der er ja.. Problemet ved å skifte nick er at det gamle nicket blir stående på profilen din. Jeg byttet hele driten og lagde ny konto med den andre e-mailen min. Allikevel er noen så overdrevent nysgjerrige at de klarer å lukte seg ut hvem man er. Så nå skriver jeg ikke så fryktelig mye her inne lenger. Utrolig at man ikke kan få lov å være i fred altså.

Skrevet

hmm rimeli barnslig gjort altså... å d er venninner liksom.

Skrevet

ok, kansje jeg skal ta å gjøre det. Bytte hele greia! Ja det er utroli slitsomt. Hvis vi møtes på kvelden så får jeg ramsa opp allt jeg evt hat skrevet på BIM. Så nå er jeg driiit lei det der. Samme blir det vel på din baby om man skal over dit.så er vel like greit å bytte jo før jo heller:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...