Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Smøre mentholatum under fotsålen på lillegutt Stille.... Takk for tipset, hvem det en var. Jeg snappet det opp ved en tilfeldighet og tenkte jeg skulle prøve det. Og det funker- fin fint!!!! Nå har jeg sendt supermannen opp for å smøre pailabbene- kanskje det funker på store kropper og??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Det funker helt supert:-) Har brukt det i flere år nå, på både liten og stor. På store kan man smøre det på hals og bryst også. Da lindrer det kløe og hosten raskt:-) Som å smøres innvendig og det lindrer så uendelig godt! God bedring!!!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Er jo helt genialt. Det er helt stille oppe. Han har hosta tørt hele kvelden. Nesten på brekningsstadiet. Nå blir det kanskje en rolig natt..
♥Snulder Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg smører alt jeg orker på vesla jeg, men det funker ikke så bra denne gangen:=/ Hun er blitt smittet av en av gutta.... han hostet så stygt at jeg ble nødt til å ta ham med på legevakte. Men fikk beskjed om at det bare var en virus! Jeg var nesten sikker på at han hadde lungebetennelse:=/
Plutseliten :) Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Så fint at det virket,nattesøvn er viktig. Hoste er slitsomt....og det går mye av det nå..skikkelig virushoste hørte jeg de snakket om på legekontoret igår. God bedring til lillegutt og vesla til Snulder. Og superdupermannen...og storegutt Snulder
Natteravnen* Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Åja! takk skal du ha! -dette visste eg egentlig fra enn anna debatt, men har ikkje komt på det no når eg og snuppa har hatt nattehoste i tre netter! skal smøre på inatt.ja!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Lykke til med hostesnuppa. Håper det fungerer like fint som for oss. For nå er det "stille i fjøset"
Natteravnen* Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 trur vi er over det verste, merkelig at eg ikkje tenkte på det faktisk... men har det klart iallefall! Satsar på at vi kan vere ute resten av påska!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå