Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hei Er nok det eneste jeg gruer meg til oppi alt, og det er blødningene jeg hører alle snakker om.. men hvilke bind er det dere bruker? el må jeg ha sånne tena lady - bleier?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes saba sine var myke og gode, brukte to stk de første dagene. Etter en stund gikk jeg over til libresse night og så til vanlig libresse.
Gjest mphs Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg likte best de tykkeste største nattbindene til libresse.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 slapp av, ikke alle som blør en hel syndeflod :-) Jeg blødde vel tilsvarende en kraftig mensblødning, men holdt med vanlig bind (libresse normal). Etter 4 dager så gikk jeg over på truseinnlegg.... Lykke til, du har en fantastisk tid foran deg!
nina__86 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 jeg brukte de bleiene man fikk på sykehuset de 2-3 dagene jeg var der. når jeg kom hjem etter 3 dager, brukte heg helt vanlig always. syns de er litt mykere. og etter en uke kunn jeg bruke string bind. ikke alle som blør kjempe mye
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 brukte tena bleie første natten, da er det vel ganske likt for alle vil eg tro etter det gikk eg over til noen mindre tena (bind lignende) trur eg i et par dager, saba bind siste 2 dagene på sjukehuset, brukte normale bind når eg kom heim fra sjukehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå