Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det nok med bare bade bleia da? eller skal dei ha truse eller noe over??

er 7 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok me badebleia ja:)

Skrevet

Badebleier funker bra. Jeg liker best å bruke badetruse på snuppa. Litt mer "fritt" for de små. Sikkert deilig uten bleie også ;)

Skrevet

hos oss fikk vi beskjed om at de ikke skulle ha bleier, men sånne tette truser. i begynnelsen brukte vi helt vanlige brillebukser fra kapahl. nå er han to år. bruker badebukse som er tett ved bena.

badebleie er uansett en vits. bæsjer de kommer det utenfor uansett....

Skrevet

Det er ikke sant..badebleiene vi bruker er heeelt tette..de absorberer godt og det har aldri kommet noe utenom hos oss iallefall

Skrevet

"Svømmelæreren" vår anbefalte brille/badetruser istedet for badebleier, fordi badebleiene ble litt tunge.... Vet ikke jeg altså, bare brukt de trusene, kjøpte de for 30 kr på babysvømmingskurset.

Skrevet

Jeg har også erfart at badebleiene ikke holder tett! Nå har vi gått på babysvømming med guttungen i 2 1/2 år og han har ALDRI bæsja i vannet... Sommeren han var 1 år tok jeg på han badebleie under klærne for han skulle få bade i basseng ute... etter 5 min var klærne neddynket av tiss, så da tviler jeg på at den bleia holder på bæsj... Synes det er like greit og billigere med ei badebukse...

Skrevet

Finnes flere typer badebleier da..huggies heter de vi bruker på jenta..

Skrevet

De anbefaler badetruser ikke bleier

Skrevet

jeg er babysvømmings-instruktør og vi vil helst at man ikke bruker badebleiene nettopp fordi de suger til seg så godt. De blir tunge og klumpete og ubehagelig for barna...

Vi anbefaller badebukser som er tette rundt beina og livet.

Vanligvis er ikke bæsj et problem med de minste da de er født med en slags refleks som gjør at de kniper igjen i vannet, men om det skulle skje noe er det greit med en liten badebukse som er tett.

De er lette å bevege seg i slik at barnet får en større bevegelses frihet i vannet, som er mye av grunnen til å gå på babysvømming :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...