grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 den siste uka har magen bare vokst å vokst:) er så utrolig morro:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 fin mage du har:) har magebilder jeg å
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 du hadde kjempe fin mage:)
L@boline Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Flott mage:-) Min mage har poppet skikkelig ut de siste ukene, så nå ser den omtrent akkurat ut som din i uke 17+5. Er 17 uker i morgen. I går dro jeg ut og kjøpte mammabukse, for nå har jeg ikke en eneste bukse som passer :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Vi har ganske lik mage, bortsett fra at min begynner litt lavere :-)
sjara Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Fin mage:) Jg har termin 4. juli. Har lagt ut magebilde jeg og. Min og har poppet ut de siste ukene, men er ikke så stor enda. Er min første.
Mamma mjaua Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 hei, så fin mage:) du er heldig. er 17+1 jeg, men har ikke fått på så mye som en cm mage engang:( skikkelig nedtur. så heldig du er:D:D
mammatilteddy Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Hvordan har det seg at noen får mage så tidlig og andre ikke? Jeg er i uke 13 og det viser ikke i det hele tatt! Men på dine bilder viser det allerede i uke 9??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2008 har sikkert noe med arv å gjøre:) moren min fikk mage ganske raskt me oss alle 6:) samme gjorde mine to eldre søsken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå