Gå til innhold

noen fra bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er begynt å grue meg til fødselen nå, fødte min første i nov -06 å ble så jævli dårlig behandla på kk bergen, vil ikke tilbake dit, noen som har erfaringer med dette og vet om de er hyggeligere på storken? kan det ha vert noe med alderen da? var 16 når jeg fødte min første, er 18 nå og 7+4 men andremann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er fra askøy då, og er gravid med første så kan desverre ikke svare deg.. Men har hørt rykter om at de ikke er sååå fantastiske på kk bergen... Får håpe det iallefall er noen hyggelige der oppe når vi skal føde da:-)

Skrevet

jeg er fra bergen og har født tre barn, venter nå det fjerde. Den første fødselen hadde jeg på storken - da var jeg 24 og det var den dårligste fødselsopplevelsen av de tre. Vi følte at vi ble overlatt til oss selv, sikkert fordi de så at alt var normalt, men det hjelper jo ikke når en føder første gang og er full av angst.... De to andre fødslene var på "føden" og de er jeg veldig fornøyd med. Det er vel sånn at man alltid kan risikere å være uheldig med hvem man møter og om man kommer en dag det er veldig travelt for dem osv.

Skrevet

okei. det var ikka travelt der i det hele tatt. var 2-3 stykker som fødte den kvelden ca når jeg var der. samme når jeg kom på barel, fikk abre beskjed om a her skla du sove ring på oss om det er noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...