grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 den siste uka har magen bare vokst å vokst:) d er så utrolig spennede:)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Så stor og fin mage Min begynner å bli ganske synlig nå den og, og det liker jeg! Flere som har lagt merke til det på jobben nå. Weehoo!
1baby,og 1 spire Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Så fin magen din hvar.Blir gøy da å dra på ultralyd til mandag.
Tante Bassa Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Er du sikker på at det bare er en? hehe. Jeg har termin 10. juni, og har ikke så stor mage som deg. (3. barnet) Men, du har kjempefin mage altså :-) Lykke til på ul.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 har bare sett en der inne på tidligere ul:) tusn takk:) åh vi gleder oss MASSE til mandagen. har time 0800:)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Tenkte på at det kunne være 2 jeg også hehe.. magen min er ikke noe spes større å har termin 7.april:) men fin mage:) å kos dere med UL mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå