Gå til innhold

nye mage bilder:) for den som vil se:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uka har magen bare vokst å vokst:) d er så utrolig spennede:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stor og fin mage :) Min begynner å bli ganske synlig nå den og, og det liker jeg! Flere som har lagt merke til det på jobben nå. Weehoo! :D

Skrevet

Så fin magen din hvar.Blir gøy da å dra på ultralyd til mandag.

Skrevet

Er du sikker på at det bare er en? hehe. Jeg har termin 10. juni, og har ikke så stor mage som deg. (3. barnet)

Men, du har kjempefin mage altså :-) Lykke til på ul.

Skrevet

har bare sett en der inne på tidligere ul:)

tusn takk:)

åh vi gleder oss MASSE til mandagen. har time 0800:)

Skrevet

Tenkte på at det kunne være 2 jeg også:P hehe.. magen min er ikke noe spes større å har termin 7.april:)

 

men fin mage:) å kos dere med UL mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...