Tingenes Herre Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hei dette er første gang jeg er på denne siden. Jeg prøver ikke bevisst på å bli gravid, men nå lurer jeg på om jeg kanskje er det allikevel. Jeg vet ikke helt når jeg hadde eggløsning sist, men jeg tror det var ca 29.2. Jeg har litt kortere syklus, ca 26 dager, og er alltid regelmessig, aldri noen overraskelser der. Har sex ca hver annen dag. Denne gangen var mensen forsinket, bare litt lysebrun utflod i fire dager(begynte mandag kveld). Min mens er aldri forsinket. Dette fikk meg til å gå og kjøpe en test (cb), der var det en tynn, svak loddrett stripe (testen tok jeg på torsdag). I går (fredag) kom mensen slik jeg kjenner den, og jeg har også blødd litt i dag. Jeg føler meg ikke gravid, det eneste jeg har lagt merke til er at jeg var svimmel da jeg var på cafe med venninner på onsdag. Siden jeg fikk mensen i går, tenkte jeg at det var en falsk positiv test. For morro skyld tok jeg den andre testen i pakken nå i kveld, den loddrette stripen er der ennå, og nå er den tykkere. Men den er ikke skarp blå som den horisontale linjen, mere støvblå og svak, liksom (detaljer, detaljer). Dette ble en lang historie. Spørsmålet er: kan slike tester vise en loddrett linje selv om man ikke er gravid? Kan jeg være gravid selv om jeg nå har fått mensen? Finnes det jenter som har mensen som vanlig selv om de er gravide? Hjelp!!!!!!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Du kan definitivt være gravid.. Jeg ville ventet noen dager, så tatt med urinprøve til legen, og få d bekreftet(/avkreftet) der, og så event. henvist til u.l. pga blødninger. Eller ta kontakt med privat u.l. klinikk.. LYKKE TIL !!
Tingenes Herre Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar. Jeg blør i dag også, ligner helt på vanlig mens. Skjønner ikke dette. Kanskje jeg har mistet allerede? I morgen går jeg på apoteket og tar en ny test. Er det samme resultat da, ringer jeg til legen min. Jeg gruer meg. Må jo være noe galt siden jeg blør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå