meg & to små vampyrer Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Lurer på masse, håper du får opp noe på meg:) Lurer på hvordan det går med studie-/jobbsituasjonen, om kroppen min blir normal etterhvert, hvordan det går med meg og min kjære og når jeg vet får flere barn:) Mye det ja. Ikke sikkert du ser noe da. Er født 181280 om det har noe å si.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2008 Min kjære er født 290878 forresten. Glemte det.
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 hei. det var mye på en gang ja, skal prøve å ta noe hvertfall Jobbsituasjonen bedrer seg etter sommeren. Mulig det føles litt tungt nå, men stå på, så kommer slitet til å lønne seg. Får ikke opp noe spesielt om kroppen din.. Ser en lykkelig familie på deg, men det kan ta litt tid. Ser også to barn, men er usikker på kjønn. Lykke til Spør gjerne igjen senere.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Takk. Snill du er. Ble litt redd om det kan ta tid med lykkelig familie. Håper ikke det betyr at min mann og jeg ikke holder. kroppen må vel nesten ordne opp i ting selv ja.
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 hei igjen. jeg tror på deg og mannen min, men det kan ta tid med flere barn.
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Hehe, ikke min mann nei, men din. Går litt fort her nå, ble sånn rush her..
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 He he, nei, vil jo helst ha min egen da vet du;) Ja, det med barn kan nok ta tid, særlig med tanke på hva jeg sliter med fysisk for tida. Takk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå