Gå til innhold

Lykkelig og redd! (samme som Bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag fikk jeg brun utflod, og jeg regnet da med at mensen kom. Men dagen etter sluttet det helt, og alt ble som før. I dag tenkte jeg å ta en test, bare for å få avkreftet svangerskap, men så dukket det opp et klart og tydelig kryss med en gang!! Og det var ikke morgenurin!

Jeg er gravid igjen!!!

Har bare hatt en mens siden siste utskrapning. Sist tok det 11pp før spiren satt etter MA (mistet den også), så jeg er veldig overrasket og glad! Satser nå på at alle gode ting er tre! Har mensmurringer og litt ømme pupper når jeg har på bh. Har vært litt ekstra trøtt i går og i dag, og det var derfor jeg valgte å sjekke.

Kjenner en utrolig glede, men samtidig holder jeg litt igjen. Har jo mistet i 2 MA (uke 18 og uke 8 + en kjemisk det siste året. Krysser alt jeg har!

Er 4+2 i dag!!

Termin i slutten av november!!

Har, som nicket sier, tre barn fra før, og har nå prøvd i 1 1/2 år på sistemann. Det har ikke vært så lett. Skal nå prøve å ikke ødelegge alt ved å bare være redd. SAtser på å få tidlig ul nå også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE :D

krysser fingrene for at det går bra denne gangen da.

sannsynligheten for at du får en tidlig ul er stor, siden du har mistet 2 ganger før å spes når du var så langt på vei.

*blåser litt babylykke på deg* *lykke til klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...