To gutter + spire Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har kjent de berømte bobblene noen ganger den siste uken . Jeg var litt usikker om det virkelig var babyen - men husker jo hvordan det kjentes ut sist . Og jordmoren sa det mest sannsynlig var babyen jeg kjenner ! DEt er så koselig )) Kjenner dere liv ? ( uke 13 )
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er 13uker i dag og jeg tror jeg har kjent det et par ganger ja, men jeg er ikke like sikker som jeg var sist, da kjente jeg det helt klart så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå