Gå til innhold

Lykkelig og redd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag fikk jeg brun utflod, og jeg regnet da med at mensen kom. Men dagen etter sluttet det helt, og alt ble som før. I dag tenkte jeg å ta en test, bare for å få avkreftet svangerskap, men så dukket det opp et klart og tydelig kryss med en gang!! Og det var ikke morgenurin!

JEg er gravid igjen!!!

Har bare hatt en mens siden siste utskrapning. Sist tok det 11pp før spiren satt etter MA, så jeg er veldig overrasket og glad! Satser nå på at alle gode ting er tre! Har mensmurringer og litt ømme pupper når jeg har på bh. Har vært litt ekstra trøtt i går og i dag, og det var derfor jeg valgte å sjekke.

Kjenner en utrolig glede, men samtidig holder jeg litt igjen. Har jo mistet i 2 MA + en kjemisk det siste året. Krysser alt jeg har!

Lykke til, dere andre her inne! Nå håper jeg virkelig ikke jeg kommer inn hit igjen!! Er 4+2 i dag!!

Termin i slutten av november!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spire i magen!!! :o) Krysser alt jeg har for at det går bra for deg denne gangen! Lykke, lykke til! :o)

Skrevet

Så bra! Nå må du tenke positive tanker og satse på at dette går bra!!

Skrevet

Takk for det! SKal prøve å kose meg og ta evt. dårlige nyheter hvis de kommer!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjente jeg fikk et sånt hjertehopp når jeg så innlegget ditt for jeg ble så glad:-) Dette var virkelig fortjent!! Nå satser vi på at spiren klorer seg fast! Er så glad for at du slapp å vente så lenge med å bli gravid igjen som sist gang!!

Stoooor klem og lykke til!!

Håper vi snakkes snart på 1.tri;-)

Skrevet

Ps: Må jo bare innrømme at jeg har litt vanskelig for å "ta helt av" når det gjelder andre sine graviditeter for tiden..Blir bare minnet på hvordan vi sliter selv, men det var veldig godt å kjenne at jeg kan bli ordentlig glad også!! Det ble jeg nemlig nå på dine vegne!!

Skrevet

Skjønner godt hvordan du føler det. HAr kjent det slik selv mange ganger. JEg bare krysser fingrene for at du snart følger etter!!

Klem....

Skrevet

Gratulerer såå mye!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Ååå, dette var spennende :)

Håper alt går bra med deg denne gangen det fortjener du virkelig.

Lykke til med magen!!

Klem.

Skrevet

Hvordan går det med deg? Sjekk ut tråden vår på "ufrivillig abort"!!

Skrevet

Sååååå flott! Jeg selv fikk tr besøk i morges :( Huff og huff!

Gratulerer så masse og lykke til. Denne gangen skal det gå bra skal du se :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...