#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Ser du det samme på meg no? kjønn?noe ang fødselen.Skal inn på sjekk på sykehuset på mandagen.Har gått ned mye i vekt og protien i urin osv. termin ul er 4 mai min egen er 29mai er født 28.04.82
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Hei igjen! Får opp samme kjønn ja Tror ikke du skal bekymre deg, ser ut som alt står bra til. Men jeg får da vittelig opp en fornemmelse av en aprilbaby? Hm..blir spennende å se Lykke til. Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja det blir utrolig spennede.Håper på en ul her da.Er alt bra så reiser vi på hytta på torsdagen. Fikk høre gutt på ul i uke 17(utfra ul termin)enda jeg tror min stemmer mere selv. Så vi får se.Min pendel sier jente og det er mange som har spådd det på meg.Sikkelig spennede og se.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 ser du ble jammen meg fort populær..hehe.
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Huff ja, blir jo for mye, klarer ikke å konsentrere meg.. Var litt kjedelig til meg sjø, derfor skrev jeg på skravlesiden at jeg er her nå Bare ta noen du også
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Hehe.Mye engeri her inne ja.Derfor det kom så mange ja.Som regel er det mere rolig her enn på barnimagen. Men skal ta noen etter jeg har spist litt mat no.Er så spendt om det er ei jente inni i magen min eller om det er en gutt..hehe.
Leyla Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Skjønner at du er spent ja. Det er vel bare å vente....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 ja blir spennede.Alle får jo opp jente så+ min egen pendel.Så da er jeg spendt.Er jo som regel motsatt der legen oftes tar feil.Men har hørt om de som fikk høre gutt og fikk jente og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå