Sånn kan det gå Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Hverken jeg eller mannen hadde noen seriøse forhold før vi traff hverandre.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Ja, mannen min har ikke noe x-dame...
petite fleur Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Nei, takk og pris....:-) Hadde ikke samboeren min vært sammen med noen før meg hadde jeg nok tenkt :"og hva er galt med deg?" Men så møttes vi i godt voksen alder da (28 og 31), hadde vi møttes som fjortiser hadde det vært noe annet ;-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Bare korte forhold og elskerinner... Hater å tenke på det men;-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 ja, og det er såå deilig:) baaare min, bare meg han har elsket! hihi
frøken blå Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 Bare lurte. Hørtes så ukoselig ut med den episoden med bilder av gubben og x-en som hun ene her fortalte om.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Han har bare to xer egentlig, og en skokk med "feid over på byen" også denne bestevenninna da... (var jeg som nevnte bildene som poppet opp så fint her på skjermen... Passa bra at han skal ha fest i kveld, nå har jeg mobbet ham foran alle gutta, nå kan vi kaste cden;) Hehe...*slem tilla*
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Nå var min mann og jeg skittunger da vi traff hverandre, så nei. Eller, han har en eks, men det var så uskyldig at de knapt hadde kysset. Og de var sammen i ca 2 dager. Det som derimot er trist, er at 10 år etter, så møttes de på en fest og hun la ut i det vide og det brede om at "han var hennes livs kjærlighet" og "om de ikke kunne møttes igjen?". Som sagt, 10 år siden. Varte i 2 dager. Han er gift og har to barn. Hun er også gift og har to barn. Og likevel henge seg sånn opp i det? Sykt. Og trist for henne og hennes ektemann. Mannen min kom hjem og holdt på å flire seg ihjel da han sa det:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå