phantomet Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Idag har hele phantom-familien tilbrakt mange timer på Bygdøy. Vi har sett på utstillinger og gått tur. Og best av alt var at vi traff på Gummis med to av jentene sine og en venninne med datteren, som jeg også kjenner. Det var utrolig koselig å se dem alle igjen!!! Dermed ble vi den gjengen som koste oss sammen tuslende mellom de gamle husene. Ungene fikk utfolde seg med hopping fra ymse høyder, med en ivrig phantom-mann som fotograf. Så avsluttet vi besøket med å se årets eggeutstilling og maling av egne egg til pyntig i phantom-hulen. Deretter ble det sushi og pizza hjemme, før ungene så barne-tv. Nå er phantom-mannen i full gang med å "bli banket" i Monopol av de to eldste, mens jeg koser med med litt dibbing.
Plutseliten :) Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Det høres virkelig ut som at dere har hatt en fantastisk flott dag i det nydelige været. Glade barn,gode venner,deilig mat,brettspill....ja da er livet herlig ) Det er godt å lese at du er i form til sånne aktiviteter,håper dere får maaaaaaaange flere av de dagene! Klemmer
♥Snulder Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Så flott at du er i form til å være med familien på tur!!! Herlig for både liten og stor!
Maud Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Det høres ut som en veldig deilig dag! I dag har det jo dessuten vært strålende vær i Oslo, så det var fint å være ute :-) Kvalm dame som spiser sushi?? Ikke verst ;-)
Gummelillan Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja, hurra for en fin dag vi hadde. For de som har bypåske på tapeten anbefales dette på det varmeste. Vi hadde en kjempefin dag der på lørdag. Ungene var i hundre og lykken var komplett da min mellomste fikk øye på Junior. Tok vel et millisekund fra hun lurte på hvem dette var til hun husket hvilken kjernekar det var ;-) Og hyggelig å se at jeg ikke helt er glemt her inne heller da ;-)
Natteravnen* Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Høyrest ut som en flott dag det. Heldig med so mange muligheter ikkje så langt ifra deg når du skal feire påske i sentrale strøk... Eg køyrer tre timar for å drikke kaffi med klatten og idefix, he-he, det blir koseli det! med pingvinar og det heile!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå