frøken blå Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Torkel? Stakkar.... Huff er noe stakkarslig med han! Eller så er det morsinstinktet mitt som har våknet, hehe.... Nei, et eller annet som gjør at jeg synes synd på han!!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 ja det er bare deg...hehe, for jeg syntes han bare er ultra patetisk.
frøken blå Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Stakkars.... Huffameg.... Men er nok bare meg da, hehe!!
Sånn kan det gå Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Han har jo vært igjennom kreft, og det er ikke alle, hverken mødre eller barna selv som takler dette like godt i forhold til samtidig å få til en fornuftig oppvekst/oppdragelse uten for mye overbeskyttelse.
frøken blå Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Mulig det er derfor jeg synes synd om han altså, jeg vet ikke! Men synes generelt sett synd om folk som andre ikke liker eller synes er patetiske.... Huff, sikkert jeg som er dum! =)
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Ja, han er veldig stakkarslig...ser liksom det for meg at hans mamma enda leser godnatt eventyr på senga for han hehe:-) Han er skikkelig puslete å se på også!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Å, har han det? Da skjønner jeg bedre hvorfor moren er så vanvittig sterkt knyttet til ham. Men til HI, jeg synes også litt synd på ham. Trodde det var moren som hadde "holdt han for hardt" og ikke latt ham vokse opp som en normal mann. Siden de virker så avhengig av hverandre tenkte jeg det var hun som hadde gjort ham slik. Det kan jo ikke være lett for en gutt på 20 å ha et slikt forhold til mammen, og å være så "stakkarslig" og hjelpeløs.. (Føler meg litt slem som skriver det..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå