Gå til innhold

Gi meg deres mening ang dette jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en av mange i vår kommune som ikke har fått barnehageplass.. Og det ser virkelig mørkt ut for plass.. 2007 var visst babyboom i denne kommunen.. Har skaffet meg 40% fast jobb + "ringe til vikar" resten til høsten, men kan jo ikke det hvis jeg ikke har plass i bhg..

Har tenkt litt da på å være hjemme med mini, og passe to andre barn i tillegg.. dagmamma altså..

Er jo egentlig en fin tanke, skulle gjerne vært hjemme et år til med mini, hadde økonomien klart det..

HVis jeg tar to barn som dagmamma i tillegg, klarer vi det økonomisk.

Problemet er at samboer IKKE ønsker at jeg skal være dagmamma. Orker ikke det "styret"...

Jeg ønsker ikke å sette mini hos en dagmamma, vil ikke ha han hos helt ukjente.. (Har søkt stor barnehage til han der jeg vet det er pedagogisk lagt opp osv) er redd dagmammaen kun setter barna foran tv`en o.l

Selv skal jeg ha barn jeg kjenner evt hos meg hvis jeg blir dagmamma, hvor foreldrene ønsker å ha meg..

Hva synes dere om saken? Noen råd, idèer, eller lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har det så mye å si for samboeren din om du er dagmamma?

Han er vel på jobb og merker ikke noe til hvem som er hjemme hos dere på dagtid. Hvis du ønsker å være dagmamma bør du gå for dette!

Skrevet

Ja, er jo det jeg ønsker ut av situasjonen.. Samboer ønsker det ikke pga. bla. slitasje, at det er unger hjemme når han våkner (begynner på jobb 9 og 10 på morgenen) og at vi ma så mye ekstra utstyr i huset...

Skrevet

Hehe.. for eit år er det ikkje slitasje å snakke om:) Dokke har jo eit barn sjøv, og to til på samme alder, gjer liten forskjell:)

Skrevet

Er det jeg tenker også.. Blir jo bare for et halvt år plutselig også!! Kan jo hende vi får plass fra 1.januar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...