Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Satt å klaget til mine venninner i dag... har tenkt litt selv om jeg kun ble singel for 3 uker siden. her er det humor i det jeg skriver, selv om det er slik jeg faktisk tenker.... jeg er midt i 20 årene, med 2 barn, begge under 2 år! er ikke noe supermodell av utseende, å ikke noe særdeles hyggelig person heller. Dårlig humor har jeg, blir veldig knisete å rar når jeg blir nervøs, dvask her og der, og generellt ikke noe særlig "catch".... må bare le av situasjonen, men jeg kommer seriøst ikke til å finne meg mann før jeg er 40 år! er det virkelig menn der ute som vil ha sånne som meg, eller blir jeg mutters alene til jeg er 40 å kanskje har utviklet en særdeles fin personlighet?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 he he, mente jo i overskrifta singel til jeg er 40 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Det der har hvert fall INGENTING med utseende å gjøre...Jeg er også i midten av 20-årene, har vært singel i 6 år. Jeg får en del oppmerksomhet fra gutter, er nok sånn ganske pen. Men jeg er nå allikevel singel;-) Vet ikke om det var noe trøst, men.....
Sjokoladekaka Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 hehehehe... Kan "trøste" deg med at det er fint å være singel og nærme seg 40:) Har vært det siden jeg var på din alder, og nyter det. Jeg har ikke problemer med kontakt med det andre kjønn, kanskje tvert i mot. Men jeg vil ikke, for jeg har det så godt alene:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 med den holdning får du deg ihvertfall ikke noe mann.. jeg har vært singel i 3 år og er hverken feit eller tynn, stykk eller pen. sånn midt på treet. kan være hyggelig når jeg vil og slem når det passer meg. Men trenger man virkelig disse mannfolka? eller er det bare det at man kjeder seg alene? jeg storkoser meg og har noe på gang men vet ikke om jeg gidder å fortsette selv om han er helt herlig.Hvorfor bringe en mann inn i systemet når vi to tuppene klarer oss så bra?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 hehe,det er da masse menn som er sure,dvaske,mindre pene og har dårlig humor også:=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå