Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 ....I sin egen sønn! sjekk blikka hennes, når hu ser på sønnen... fysj...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jeeez legg ned a... Gale kvinnfolk...pfft tenk på noe annet en mammaen til Torkil! Sad people sad sad sad...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Kanskje det nære båndet skyldes den alvorlige kreftsykdommen Torkel hadde som liten? Og dessuten tror jeg flere av hønemødrene her inne burde holde kjeft, dere blir nok like ille.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 hehehe... nei,dessverre. da hadde jeg allerede vært det:) Av alle grunnene du nevner... HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 ja, ser sykt ut, hun ser jo tlibedende på sin egen sønn!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå