Noah 21.05.08 :) Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Helst en med god dekkevne,men som samtidig ser naturlig ut.
anni:-) Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Du kan prøve clinique sin, jeg syns den er veldig god.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 id bare minerals er veldig god. fås kjøpt hos hudpleier. 415 for en stor boks som varer ca et år ved daglig bruk:)
Taziah Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 noen som vet om man får kjøpt i.d på strawberrynet???
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Marykay fundation. Er kjempefornøyd md den. Den tilpasser seg, så den ser naturlig ut, samtidig som den dekker til. Ikke noen stygge skiller, og legger seg fint på huden
Resilience Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Hei! jeg synes også at ID minerals er best, fås kjøpt nesten bare hos hudpleiere (eller i Oslo feks på Visage, http://www.visage.no/ ). En billigere men ikke så bra versjon er Loreal sin mineralfoundation. (Børsten som hører med kan ikke brukes, den er altfor stiv syntes jeg) Ved bruk av vanlig flytende foandation abefaler jeg å bruke svamp for påføring, og dytte foundation på i små bevegelser. (Fåes overalt på Vita elle HM) Dette gjør at man unngår ujevnheter. Et triks kan også være å kjøpe to ulike nyanser for å blande seg frem til riktig hudtone, min hudfarge endrer seg i allefall MYE fra vinter til sommer.
Gemini7 Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Kanebo sin liquid foundation er utrolig bra. Du får en jevnt og fint underlag som dekker selv om den er veldig tynn. Nettopp den tynne konsistensen gjør at den ikke ser unaturlig og klumpete ut, blir ikke et tykt lag som sprekker. Jeg var hos hudpleier en gang og hun ble kjempeoverrasket da hun skulle rense ansiktet først da hun så det var farge på bomullen, for hun kunne ikke se at jeg hadde foundation en gang. Den er dyr men drøy, fås i større parfymerier. Og jeg har prøvd mange!
To gutter + spire Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Det er viktig å bruke foundation / pudder tilpasset din hudtype. Hør på et parfymeri hva de anbefaler til deg - få med prøver . så bestiller du den du liker på strawberrynet.com. Ønsker du en billigere variant kan du spørre på cubus / h&m - etter en krem som passer din hudtype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå