Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hvordan går det? Har ikke sett noen innlegg siden det i natt og har tenkt på deg. Håper det går bra!?
lenej :o) Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 hei! ja, lørdagen gikk suuuperdårlig, skikkelig dårlig stemning helt opp til hustaket. men mini sov så godt etter nattens begivenheter, så fikk meg ikke til å vekke han på dagen da han lå i vogna, for å kjøre. så ble der igår da. så igår kveld etter farmen, så slo eg ned på lyden på tv'n. fikk skikkelig refs, for det var ikke mitt tv, å ikke mitt hus .. osv osv.. så eg gikk å la meg i sinne, etter en utblåsning, at dem ikke sku klage eg ikke kom så ofte dit, å dem ikke så jonah så mye, for det var en grunn for det. så gikk eg å la meg igår.. kl 9... så sto eg å mini opp kl 8, pakka baggen, spiste frokost, å kjørte hjem.. mamma snakka ikke til meg -- overhodet... men d drit eg i. for no så... kan tenke på det imårra...
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 HUFF - høres ikke bra ut det der nei. Hadde blitt skikkelig såra jeg også. Og forstår deg veldig godt. Når besteforeldre ikke hører må de ta konsekvensene av det synes jeg ! Men virker jo som at de også sliter med noe. Bor du langt unna dem? Håper dere klarer å ordne opp.
lenej :o) Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 nei, bare et par timers kjøretur unna da.. men jo, eg trur dem sliter litt ja.. sjøl om det er en uvirkelig tanke så... mamma er sur på pappa, for pappa hadde vært å kjøpt en campingvogn, uten hun visste det. men pappa mener han har sagtdet flere ganger, men mamma har bare glemt det. mamma mener de helelr skal bruke penger på å pusse opp hus, men pappa sier han allerede har spyttet 250 000kr inn i huset osm hun driver å pusser på. (har overtatt hjemhuset). så det var hans rett å kjøpe en campingvogn, det var jo hans penger. så gikk dem å sura på hverandre. eg tar ikke no side i den saken da, for synes begge er like barnslig... så har pappa vært mye på jobb, han kjører ambulanse, og hadde hatt mye jobb siste døgnet. å da mini våknet til, etter de sa han gråt. (noe han ALDRI gjør, han bare sutrer), så ble han så trøtt, å da i tillegg sur. og som den mor jeg er, så spør jeg alltid barnevaktene hvordan det har gått. så da jeg blir bitt av med "det gikk bra, vi har det bra, å nå snakker vi ikke mer om det" - ja, så reagerer jeg! så klarte mamma å slenge ut en kommentar at den superbarnevakten vi har her, er HUN så mye bedre å fortelle da?? (min svigersøster, mini sin go'tante). da sa jeg, at jo, og ja, hun er det. for mini kjenner hun. han kjenner ikke dem, og de kjenner ikke han. sånn er det. dem ser han for lite, for dem er så opptatt.. så da ble jo dem sur for det.. ååhh!! herreguuud!! kunne fortsatt å skrive i evigheter her, men gidder ikke. må hoppe i dusjen, for mine herlige svigerforeldre har invitert oss på middag, for å ønske meg velkommen hjem igjen. syns det er ekkelt at mamma å pappa er så bitter, for de ikke ser mini så mye som de mgjør, dem som bor her. min kjære sin familie. de kunne jo vist litt initiativ selv... da er det dårlig gjort å gi meg dårlig samvittighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå