Gå til innhold

Kjempe sliten i kulen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er jeg SÅ sliten i kulen/magen?? Orker ingenting,klarer ikke å gå en tur på butikken uten å bli sinnsykt sliten i kulen(øverst på magen,kulen)

feks.i dag har jeg gått en tur på kjøpesenter (liten runde) og vært en tur innom matbutikken og er helt gåen!!!! Har konstant smerte (rettere sagt ubehag,sliten følelse) øverst på kulen.

Er 28 uker på vei og har en forholdsvis stor kule (103cm rundt magen)

håper ikke dette kommer til å være sånn resten av sv.skapet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke noe svar, men tenkte jeg skulle si at sånn har jeg det også. Hadde ikke trodd vi skulle få vondt i magen! For det er rett og slett sånn det er.. skikkelig smerter i magen! Hva kommer dette av folkens, og går det over??

Skrevet

Årsaken er sannsynligvis den at magemusklene som hjelper til å holde oss oppreist nå er brettet ut til sidene. Dermed har vi ikke magemuskler foran lenger, noe som gjør at vi blir slitne.

Etter fødselen vil disse gå på plass igjen, men den første tiden etter at vi har født vil de fleste likevel oppleve at de blir litt lutrygget og sammensunkne når de sitter f.eks.

Skrevet

Takk for svar :) har lurt mye på dette :)

dette tenkte jeg ikke på :)

stemmer nok det fordi jeg føler mindre ubehag når jeg bøyer meg frem eller sitter sammensunket :)

Da må jeg regne med at dette blir sånn resten av sv.skapet?? uff da!!

Skrevet

Må nok regne med det en stund til, ja. ;-)

Det jeg ikke vet, er om veldig veltrente magemuskler kunne bedret dette...

Skrevet

veltrente megemuskler er noe jeg ikke har hehe

Skrevet

... er også grunnen til at jeg ikke vet dette... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...