Reveenka Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Akkurat invitert bort i grillhytta til noen venner - som ordner skyss med eldstesønnen til et annet par som skal dit. Må stikke ut en tur, jeg jenter - utsovet som jeg er! Hejdå! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Så stilig!!!!! Dette er deg vel forunt!!! KOS DEG OG TA ET GLASS VIN FOR MEG OGSÅ!!!!! Sånt noe har de nemlig ikke i dette huset;-D Så dette er en alkoholfri påske - enn så lenge..............hahahahahahahaha.........vi skal jo hjem neste fredag og der er det vin:-) GIRLS JUST WANNA HAVE FUUUUN............ooooohhhhh..........:-D
Reveenka Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Hoho, nå stikker jeg! Vent på meg her i natt, da! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Have fun! Jeg har pcen ved siden av sengen, så det er bare å rope!!!!! HOI HOI!!!!
♥Snulder Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Fantastisk flott at du virkelig svinger deg i frihelgen din!!!!!!!!!!!!!!1
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Høres helt fantastisk ut... Utsovet, alene hjemme, sosialt treff med venner... Jeg vil og!!!! Håper du koser deg masse!!
Plutseliten :) Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Så deilig!! Håper du har kost deg masse Må sitte oppe å vente på min store snuppelure som er på fest,så kanskje jeg titter innom å hører hvordan formen din er ) Og om du fikk avtalt date med en rørlegger kanskje
Maud Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Så bra! Det er kanskje ingen rørleggere der borte hos naboen, men det er kanskje annen moro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå