JenteBergen82 Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Takk alle sammen for gode råd i forbindelse med at vi skulle kjøpe vogn. Valget ble en Emmaljunga Endge Duo med Classic understell. Det er lettere enn sportunderstellet. Bagen ble svart og valgte den isteden for Mondialbaggen, for den ser litt mer sporty ut. Kjøpte også matchende stelleveske. Jeg er virkelig fornøyd med å ha fått en skikkelig god vogn som baby kan bruke lenge. Den er heller ikke så tung som jeg ville trodd denne 4-hjulingen var. Anbefaler alle å som ønsker seg en tradisjonell vogn å satse på denne :-) Det er virkelig en skikkelig rolls roys!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Er du fra Bergen? Hvor kjøpte du Emmaljunga vogn his du kjøpte den i Bergen?
Bergene Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Åh gratulerer med ny vogn! Sikkert kjempe fin =). Du må komme på treff så jeg får se den =). Anonym over her: Du kan få kjøpt emmaljunga på reflex på nordås, babykos i kalfarveien og simobutikken i sentrum og i åsande.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå