Gå til innhold

Jeg kjenner jeg blir lei meg jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

på Cat.68 sine vegne.. Ikke fordi jeg kjenner henne, for jeg har kun sett nicket hennes her inne og lest noen av innleggene hennes, men rett og slett fordi det er SÅ mange her inne på krangle som har en eller annen negativ meningen om damen. Hva hun har opplevd og barna hennes har opplevd har dere da ingenting med, om hun velger å legge ut innlegg om det så er det kanskje fordi hun trenger litt trøst og hjelp. Hun har opplevd mye, men hun er da voksen som de fleste andre her inne.

Enkelte mennesker opplever vanvittig mye motgang i sine liv, men det vil da ikke nødvendigvis si at det er deres egen feil, noen takler denne motgangen, andre gir opp. Cat.68 virker IKKE som ei dame som gir opp.

Selv har jeg opplevd myyye motgang, men jeg gir meg ikke, jeg pleier å tenke som så: lurer på om jeg ved en anledning som liten har møtt på "Skjebnen" (som person) og tråkket vedkommende noe skikkelig på tærne:p

Det er ikke sånn at det nødvendigvis MÅ være noen sin feil at ting ikke går som man ønsker det, men ofte trenger man "noen" å legge skylda på for å lette sitt eget hjerte litt.

Finn noen andre å plage enn hun som allerede har nok å tenke på!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo det som er møkk ned denne siden

anonymknappen gjør at folk glemmer alt om vanlig folkeskikk og slipper alle heminger.

tror cat gir faen i hva folk mener jeg, hun er voksen og bestemmer selv hva hun vi lfortelle og ikke

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det er så mange som misliker Cat, mitt inntrykk er at Cat er en godt likt dame! det er bare en toppen to surmaga anonyme som har lite og finne på, skriver mange innlegg, og derfor fremstår som flere. Egentlig er det mest synd på denne/disse anonyme. De har nok et ganske tomt liv som finner så stor glede i å henge seg opp i en bruker på nett på denne måten.

Skrevet

Støtter dette:) Og ikkje alt frå eit liv kjem fram, sjølv om ein er åpen... Det er kun den som lever det, som veit alt...

hmmm... lurer på om eg har tråkka på dei samme tærne som du, mamma&marken, med minimark....;)

Skrevet

det hadde vært greit å vite hvem som man skulle si unnskyld for å tråkket på tærne:p

Skrevet

Ja, det skulle eg gjerne ha visst:) PS! kan du fortelle meg det om du finn det ut?

Skrevet

Klart det :)

Jeg unner da ingen å måtte gå igjennom "tester" på hvor mye de tåler hvis jeg har et svar:p

men om jeg finner det?? har lett i snart 10 år da:p

Skrevet

hehe.. har leita i 15 ca... har lite tru på at eg finn det ut.... Men eg kan seie fra om eg finn det ut:)

Skrevet

skjønner du sikter til den diskusjonen jeg hadde med Cat.68 i går kveld. Men har ikke skrevet negativt om Cat jeg, skrev at jeg syntes hun burde være mer forsiktig med hva hun deler på ett forum som dette. Og det må jeg da få lov til, men jeg har ikke skrevet stygt om henne og vi ble vel egentlig ganske greit forlikte til slutt også...

Skrevet

Cat har vel aldri lagt skjul på hvem hun er eller hva hun står for. Jada , man kan si mye om internett. Skummelt å legge inn informasjon om seg selv. Men på den annen side, hvis man stiller opp i Se og Hør eller lokalavisa blir man like eksponert og de tullingene som serverer sprøyt her vil kunne servere sprøyt da også.

Idioter finnes overalt. Og dessuten oppfatter jeg Cat som en dame med bein i nesa som ikke lar seg rokke av slike tullinger. Og i tillegg har hun mange her inne som støtter henne.

Jeg digger folk som er åpne, byr på seg selv og som ikke bryr seg om hva bygdetrollet foretar seg.

Men synd på henne? Nei det synes jeg ikke. Det ville være å gjøre henne til noe hun ikke er.

Skrevet

Åhhh du store all verlden, jeg blir helt målløs!!! Ja faktisk må jeg torke en tåre ut av øyekroken også. Her kommer jeg hjem fra 40 års fest og finner dette innlegget på nikket mitt.

Tuuusent takk for de utrulig fine ordene og den massive støtten og varmen jeg finner i dette. det viser egentlig det jeg ment hele tiden , at det nytter å være åpen, og at dere fleste her inne er en flott gjeng.

Ja jeg driter egentlig en stor F i hva mennesker måtte mene om meg og min familje. Den motgangen vi møtt/møter, føler jeg virkelig ikke er noe jeg kan rå over, og jeg har nok gjort mer en å bare tråkke skjebnen på tærne.;o)) ( en eller annen dag må vel regnskapen bli opprettet)

MEN, som dere sier. Jeg gir ikke opp!! Jeg slåss for de jeg elsker og bryr meg om. Åpenhet er en ting jeg trur på, og hvis det stør noen så får de bare fortsette å plages.

Takk ialle fall for denne tråden som virkelig varmet mitt hjerte, du gav meg virkelig en fantastisk god følelse hi og dere andre som støtter meg..

Ps. Den anonyme som svarer her vil jeg si er en av de anonyme som jeg setter pris på, og som jeg virkelig ikke har noen hard feelings mot. Klem til deg også.) ;o)))

Skrevet

Å, så flott at du så det Cat.68 jeg følte det kanskje ville bli litt ekstra mas rundt deg om jeg i tillegg skulle annonsere innlegget mitt til deg.

Behold den gode følelsen i all tid, det har du GOD grunn til, du er sterk og gjør så godt du kan. Og bedre enn det kan man jo ikke gjøre det.

Stor klem:)

Skrevet

Og sier takk for at du la merke til det jeg skrev over her, selv som anonym, Cat.

Skrevet

Naaah, så søtt! ble glad på Cat sine vegne jeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...