Reveenka Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Haha, det ser dårlig ut! Kanksje til sommerferien? c",) Du som jobberi bransjen som driver med vann kan kanskje anbefale noen?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg anbefaler ikke - jeg avslører dem jeg;-D Men, om du har tid til å vente til etter ferien så kan jeg ta en telefon eller to og sjekke området du bor i:-))
Reveenka Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Du kan jo hvertfall fortelle meg hvem jeg skal styre unna! Keg er tøff i trynet nå når gubben ikke hører meg, men jeg er redd jeg psyker ut når det kommer til stykket - han insisterer nemlig på å gjøre det selv, for "da blir det skikkelig gjort og dessuten sparer vi mange penger". Han er kjempeflink, så det er ikke det - det er bare det at det tar så laaang tid før det får innpass på timeplanen. Og i mellomtiden venter jeg stadig mer utålmodig på badet. Kanskje et ultimatum av typen "hvis du ikke har begynt før 1.april, ringer jeg noen og får det gjort" vil virke?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2008 Hihihihi..........synes kanskje den varianten med lette trusler høres fornuftig ut:-) Om mannen er flink og nøye og alt det som er viktig på et sånt rom, så kan dere jo spare MAAAAAAAAAANGE penger!!!! Virkelig MAAAAAAAAAAANGE penger:-) Du får si at du har en på handa da vet du........det er jo litt mer skummelt enn gule sider liksom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå