Gå til innhold

AUAUAUAUAU!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kasta meg på sports hoop bølga eg og, og fikk ringen i dag. Fy f... det var vondt. Holdt ikkje ut så lenge, nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENIG!!Jeg fikk den igår,var ikke så vondt igår,men IDAG,ja da gjorde det ganske vondt..så vent til imorgen du,da blir det værre..

Uff,alt vi må lide oss gjennom for skjønnheten..;)

Skrevet

Hihi, trur ikkje eg holdt ut lenge nok til å få vondt i morra. Sneik meg til å hurtigteste ringen mens mannen er ute med hunden. Glad vi har ganske stor stue, for det tar plass med en sånn ring ja. Springe å trene litt meir før mannen kjem heim... Følte meg utrulig teit der eg stod. Måtte dra for gardinene så ingen skulle sjå meg :D

Skrevet

Er begynt å bli støl i magen allerede. Etter ca 3 minutt med rockeringen i dag. Hehe, seier vel litt om kor lenge det er sia magen min blei trent sist... Jaja, då virker det i alle fall :D

Skrevet

he, he, jeg følte meg også litt teit, men det gjorde ikke mannen min Han gikk ut på verandaen for å prøve han, for der er det bedre plass... Lurer på hva naboene som evt så han tenkte, en voksen mann alene på verandaen med en fargerik rockering... ;-)

Ikke tvil om at magefettet får juling ihvertfall, ikke lenge jeg har holdt ut disse første dagene. Håper effekten er like stor som det kjennes ut.

Skrevet

Hmmm... er nesten så jeg får lysr til å kaste meg på hoop-bølgen, jeg også.. Hvor er det best å bestille? Og hva koster de? Er det ulike typer? Og hvem er da den beste?.. Noe mer jeg burde spørre om i samme slengen?

Skrevet

I dag har eg en svær blåkul i den eine sida. Merka i går at det var utrulig vondt når rockeringen gikk over øverste delen av hoftebeinet på eine sida, og i dag er det en fæl blåkul der. Auauau. Snufs! Prøvde å bruke rockeringen litt no, men er så vondt at eg vegrer meg. Er det bare eg som er pysete, eller????

Skrevet

Prøver igjen jeg.. om jeg skal hive meg på.. hvor bestiller jeg, hva koster de? Er det ulike typer? Og hvem er da best? Hjelp da, dere reeeesere!!!

Skrevet

www.sports-hoop.com

Jeg har bestilt den som heter 4lb som er for "viderekomne", for jeg tenkte det var like greit å kjøpe den istedenfor å måtte kjøpe ny etterhvert. Fikk den i går og det er forsåvidt lett å rocke, men vanvittig vondt i starten hvis man ikke er trent fra før av.

Det er ingen tvil om at det funker.

De koster ca. 350,- inkl. porto.

Jeg fikk min etter 11 dager.

Skrevet

Har 3lb, og trur nok ikkje eg får behov for å kjøpe en for viderekomne. Skal nok klare meg med denne. Må manne meg opp til å ta ei kort økt før leggetid. Klarer max ett minutt av gangen i dag, er så blå i eine sida. Men blir vel bedre etter ei stund. Kor lenge har du holdt på? Når blei det mindre vondt?

Skrevet

Takker for svar, Monajenta!! Da får jeg se...

Skrevet

Skjønner ikke dette med at dere blir blå. Høres jo ut som om dere får store blåmerker. Er det noe poeng i det eller er det bare en uheldig følge av treningen? Kjenner dere det godt i magemusklene?

Skrevet

Man blir jo "skambanket" av rockeringen, og er man ikke trent, er det helt naturlig å få blåmerker.

Skrevet

Kjenner det godt i magemusklane, ja. Har aldri fått til situps og vanlig magetrening så godt, men dette kjente eg godt. I tillegg til at det gjorde vondt, altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...