Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med peiling her.. jeg er litt grønn på dette her ;-)

Var på ul i går, 12+5 og gynekologen sa jeg hadde en nydelig liten inni meg med alt av organer på plass, rygg fin og alle kroppsdeler som de skulle. fikk vanlig ul og 3D ul. og masse bilder. Herlig opplevelse.

Har et 3D bilde på profilen min av dette nurket.

Hva er det som ligger bak babyen min, kan det være morkaken?....

Har allerede kjent liv i magen, i dag , føltes som leamus/vibrasjon. To ganger , herlig! :-)

Er ny på dette så satt pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på vanlige bildene så så man forresten ikke dette. bare på 3d bildene

Skrevet

Det du ser er mest sannsynlig væske rundt barnet..Kan også være morkake..mest sannsynlig så er det det at barnet ligger mot fosterhinnen å at du ser utsiden av fosterhinnen.

Skrevet

Er innom og sniker fra 1. termin. Så koselig å få se nurket! Vet dere at det er jente eller? Så det sto "Maria" som overskrift til bildet. Fint navn :)

Hvordan går det med deg ellers da? Sagt det på jobben og nå vel?

Skrevet

hei igjen!

Jeg blir jo bekymret for den minste ting, tenker nå å bare prøve glemme fram til ordinær ul om noen uker ;-) Gynekologen sa jo at nurket mitt ser fantastisk og perfekt ut så det er vel noe jeg da bør slå meg til ro med?! jeg burde ikke fått 3D bildene vet dere, bare de vanlige ul bildene for der ser ting liksom så normalt ut, 3D bilder blir flott men fort ekstra spesielt.

Er så nytt og spennnende dette her og den minste lille ting blir jo "skummel".. Nurket lå jo og hikket og på den vanlige ul'en så vi at han hoppet rundt der inne, den saken bak henger da iallefall ikke fast i h*n skulle en tro.. hehe..

Føler på meg at det er morkaken, men vet jo ikke..

Så koselig å høre fra deg Kjerstipusen og lilleknøtt !!! Går det bra med deg? er jo ikke lenge før du også kommer inn her i 2.trimester forumet. :-) hehe.. maria er mitt navn det, vet ikke hvorfor det kommer opp på albumet, jaja ;-) nei, gynekologen ville ikke si om det var gutt eller jente, håper å se det på den ordinære ul timen om noen uker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...