Nillo Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 ... noen som veit kor lenge eg må vente med amminga då. Er det samme som med kjøring?
2 tette - med flette Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 1 glass er 3 timer.. men det kommer jo sikkert litt an på hvor stort dette glasset er da hehe Du kan jo bare la babyen spise før du tar vinglasset så er det klart til å ammes etter noen få timer.. promillen blir jo mindre og mindre for hvert sted den skal.. Så melken får jo bare så mange prosent som du er påvirket så det blir jo ikke så sterkt.
Nillo Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Tusen takk for svar!! Har nett amma, og lagt han, så reknar med han sover til 12 no, så da går det vel fint. Blir nok bare eit lite glass, er så fryktelig lenge siden Hadde bare lyst at meg og mannen skulle kose oss litt ekstra, fordi dei to elste er hos svigers. He ein fin kveld folkens!.....det skal eg!
Randine + 2 små Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Åhhh...nå fikk jeg lyst på vin også!!!!! Men er det nok å vente de timene, eller må en pumpe ut noe melk også? Forsvinner alkoholen fra melka på samme måte som fra blodet?
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal drikke vin for første gang etter fødsel i kveld (6,5 mnd), men han sover forhåpentligvis til 5-6 så det går fint :D
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Melken renser seg selv, så du trenger ikke pumpe ut noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå