Løven,fisken og vekten Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 http://bloombaby.no/aboutFresco.html Har dere eventuelt noen erfaringer med denne??
*Cara* Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Utrolig kul stol!! Har ingen erfaringer med den stolen, men har absolutt lyst å skaffe meg det.. I grått!
Løven,fisken og vekten Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja,jeg også syntes den var kjempekul:) Litt annet enn de vanlige matstolene gitt;)hehehehehehe
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Har ingen erfaring med stolen men det frste som slår neg er at den ikke er noe praktisk med tanke på renhold...........Er jo en slags pute i sittedelen ........... spørs litt hva slags materiale den er av ,men uansett så blir jo slike stoler gnidd inn med mye snask under hvert måltid.......... Syns antilopestolen til ikea er super jeg : )) Billig er den også : )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Ingen erfaring, men den var skikkelig tøff.... og kjempe praktisk med selene og at den brukes fra baby til stooort barn... =))
*Cara* Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Prisen var jo en smule drøy....men jammen kul ja:) Gøy med litt andre alternativer enn de vanlige matstolene:) Er førstegangs, så har ikke så mye erfaring med barn og mating i det hele tatt. Men, må innrømme at den der fristet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå