Gå til innhold

Nå er ferien igang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

turen gikk oppover torsdagskveld etter påtrykk fra sambo......han angret litt når lille rosa satte igang med bilsjuke sånn ca et kvarter nord for Lillehammer og holdt det gående i en times tid før magen var tom og to pysjer var fulle av oppkast.....i snøføyk i svarteste mørke langs E6 holdt vi et sabla styr for å finne frem rent tøy i nedpakket bil og med to fjortiser som ikke syntes det var spesielt stas med oppkast i hele baksetet;-)

Men det gikk jo bra og vi kom oss hele frem kl halv fem på morgenkviste........totalt utkjørte alle 5.....

Lille rosa har sjarmert i senk og viser seg fra sin aller beste side.......og når jeg tenker etter har hun igrunnen ikke så mange andre sider:-)

Hun er glad, fjortiser er superfornøyd og treffer venner i fleng her oppe, sambo og jeg er glade og susser og kliner verre enn fjortisene.........det er så deilig å være kjærester:-) Besteforeldrene er overlykkelige og vet ikke hva godt de skal gjøre for ungene og oss.....Vi er virkelig heldige og vi er takknemlige!

Til uken blir det dibbetreff på Atlanterhavsparken med idefix og Aries69 med familie og vi gleder oss masse!!! Blir koselig å treffe idefix og familien og koselig med gjensyn med Aries69 & co!!!

Hørte at det var kommet pingviner der nå og det blir gøy å hilse på dem også:-)

Ellers går dagene med til å treffe gamle kjente for sambo og meg. Vi spiser god mat og får sove så lenge vi vil!

Idag våknet jeg grytidlig og tok på meg joggeskoene kl 07 på morgenen. Gikk meg en lang tur på egenhånd, mens resten av huset sov. Deilig å møte dagen etter en god og lang natts søvn. Men solen som jeg ville se stå opp kom jo ikke! Himmelen var knallblå, men fjellene var rett og slett for høye. Det er underlig å ikke kunne se soloppgangen!

Imorgen skal jeg bake boller for da får lille rosa besøk av en liten venninne og vi skal på tur i skogen rett utenfor huset. Der er det trær, fjell og bekk og det blir nok spennende:-) Mamman til venninnen skal farge og klippe håret til fjortisjentene så her blir rene skjønnhetssalongen:-)

Håper dere andre har det fint og får late dager med nære møter. Påsken er jammen en deilig tid:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det høres ut som dere har en flott påskeferie! Da er den sikkert verdt en strevsom tur - det hørtes ikke mye moro ut med bilsyk liten rosa langs E-6 i mørten...

Kos dere masse, masse - og kom innom her av og til når du har tid c",)

Skrevet

Takk for det Reveenka og det samme ønsker jeg for deg og dine:-)

Jeg stikker innom jeg vet du:-)

Skrevet

Ser fram til å treffast, vesla har aldri vore der før, så det blir nok stas!

Skrevet

Ja det blir hyggelig!!! Det blir nok en stor og spennende opplevelse for små spente goinger:-)

Skrevet

Oi for en tur oppover!!!

Men resten høres jo helt vidunderlig ut:=) Kos dere massssse!!!!

Skrevet

Takk takk:-)

Håper det blir en god påske for deg også Snulder hulder - det er deg vel forunt!!!

Håper det står bra til både her og der:-)

Skrevet

Lader opp til påske med å male lister jeg:=) I dag har jeg holdt på i 7 timer... Men jeg gleeeeeder meg til å få opp alt sammen:=) Forøvrig så jobber jeg til og med torsdag, men får jo fri i hele påskehelgen:=)

Skrevet

kos dere masse på påsketur. Høres kjekt ut å være kjæreste med mannen sin...

Skrevet

Hmmm...........kan du ikke leie inn en kjekk maler som kan gjøre det for deg mens du sitter i solveggen med litt kvikklunsj og kakao?

Det synes jeg du skal gjøre, så er det en uthvilt Snulder som kommer tilbake til rampegutta etter påsken:-)

Skrevet

Høres ut som en slitsom biltur. Blir noen år til vi kjører til Vestlandet vet jeg...med 3 bilsyke unger...

Ellers virker det som dere har det topp,det er deilig å komme bort å bli litt bortkjemt :)

Vi flyr til svigerforeldrene på torsdag,og idag ba de om liste over hva de skulle kjøpe inn av bleier,grøt,middagsglass osv.

Er det torsdagen dere skal møtes?

Hadde vært koselig å fått det til,men flyet vårt lander i Molde kl 14....

Ha en fortsatt god påske!!

Skrevet

Vi møtes på onsdag for det passer best for de som har et stykke å kjøre. Synd ikke vi er her samtidig.....men kanskje en annen gang:-)

Det er deilig å bli bortskjemt av svigers ja, vi er heldige!

Kose dere masse og snus inn salte duften av havet.........det er ganske deilig:-)

Skrevet

HA!! Det hadde vært noe!!! Da hadde jeg blitt blid;=) Spørs om Snuldermannen hadde satt like stor pris på'n!

Skrevet

-og sikkert for oss store også. Ta på smoking. Slik at vi ikkje stikker oss ut liksom...

Skrevet

Hahaha, går det bra med noe hvitt og sort, for smokingen har vi lagt igjen hjemme;-D

Skrevet

Jaudå, skal vel klare å plukke deg ut vil eg tru... c,")

Skrevet

Hvitt hår og sorte klær da;-D

Ullgenser og støvletter og ulljakke..........da fryser jeg kanskje ikke i hjel heller!!!

Idefix sa det blåste fælt der ute og det kan jeg faktisk huske, bare jeg ble minnet på det!

Så varme klær og godt humør, joggesko er også kjekt for å holde følge med små raske barneføtter:-)

Skrevet

Må nok kle oss etter vær og føre, ja! Tenkjer det blir bra, bedre med for mykje eller for lite, husk det!

Skrevet

Ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...