frøken blå Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Er det bare fingermat liksom? Men hva serveres? Høres deilig og lettvindt ut =) Og sikkert noe som alle liker!
2 tette - med flette Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 potetbåter med hvitløksmør og salt over, kjøttboller med kryddermix, lefserull med røklaks eller spekeskinke,quesedillas, salat, asparges stekt i ovnen, hvitløksopp, ja masse rart.. er jo bare å finne på selv eller så finner du masse oppskrifter på nettet
frøken blå Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Oj namm!! Neste gang du skal ha tapas - ringer du meg da?
2 tette - med flette Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 hehe Jau.. er veldig greit og enkelt å lage egentlig, for nesten alt inneholder hvitløk.. og de samme ingrediensene, så det tar ikke lang tid å lage heller.. Tar jo litt lenger tid enn å koke sammen litt spaghetti, men i helgene har hvertfall jeg litt bedre tid
Gjest Jawhol Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 aiolie, salte poteter og godt brød er et must for meg, ellers serrano skinke, oster, fersk asparges, kyllinfillet og bacon, hvitløksmarinerte scampi, kylling klubber, nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå